Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
WIOSKA nie daleko grodziska WLKP
125 cm3
40 KM
6.50 s
Siemka :D Cagive mito 125 kupiłem w 30.08.2013r ,dla mnie jest to świetny motocykl ,zawsze takiego chciałem i marzenie się spełniło ,chodź moja była w dość opłakanym stanie ,i za małe pieniądze ,ale takiego właśnie szukałem by móc sobie go odremontować tak jak mi się podoba :D ,moto jest w trakcie remontu więc puki co wystawie zdjęcia jak wyglądał po kupnie ,bo chwilowo jest rozebrany w mak i składny na nowo :D chodź do maja 2014 powinien być już po składny i pomalowany na no ,chodź nie wiem jeszcze na jaki kolor ,jak na razie przychodzi mi do głowy popielaty ,z białymi akcentami (na czaszy,i za dupku) + tak jak w czarnym malowaniu mito ze złotymi felgami i napisami lecz u mnie będą one także białe ,co wy na to ??? mile widziane wasze opinie o malowaniu :D .Cagiv-ke staram się utrzymać w oryginalności ,bez żadnych " wieś tuningów " ;) .Jednym słowem praca wre :D A TERAZ PYTANKO DO WŁAŚCICIELI MITO I INNYCH 2T CO MAJĄ NA TEN TEMAT POJĘCIE : Do rzeczy chodzi mi o zawór wydechowy czy mam go montować , bo bez niego jeździ mi się nie wygodnie ,wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ... myślicie pewnie czemu się pytam\zastanawiam otóż poprzedniemu właścicielowi pod czas jazdy "języczek zaworu" nie wiem czy mówię to poprawnie " wypadł/wpadł i w cylku zrobił taką masakrę :/ że musiało być robione nowe tulejowanie i oczywiście nowy tłok bo nie wyglądał lepiej,a jeszcze po przedniemu właścicielowi stało się to samo , i teraz nie wiem czy jak kupie nowy za 250zł to nie zrobi się to samo co poprzednikom i będę musiał robić remont jeszcze raz (co już nie wchodzi w grę ) jak myślicie ??.Z góry dzięki :) LWG
KUPIONE :D
- opony DUNLOP SPORTMAX
- Sportowy wydech TURBOKIT CARRERA 125 2T
- Sportowy moduł CDI Zeeltronic PDCI-MDV
- Filtr Powietrza K&N
- Zestaw napędowy DID 14/43/116 do Cagivy Mito
----------------------------------------------------------------
- Większy gaźnik 42
- i nie wiem czy dać Amortyzator skrętu do regeneracji czy kupić jakiś lepszy ale chyba dam tylko do regeneracji ,po za tym i zmianą lakieru wszystko w oryginale
Wysoko obrotowa 2-suwowoa jednostka generująca dużą moc i świetne osiągi - jak dla mnie idealny sprzęt na A1
- Rozebrany uszczelniony
- nowe sprzęgło
- nowe sprężynki sprzęgła
- nowy korbowód
- nowe łożyska
- nowy tłok Wossner
- Tulejowanie i szlif :D
Trochę sztywne ,a w porównaniu z polskimi drogami trochę mało komfortowe, w dłuższych trasach .Ale to w końcu motocykl stworzony na tor :D
Zakończenie sezonu motocyklowego WTM Wolsztyn :D a później wycieczka 160km łącznie zrobione ponad 200km dwa dni po kupnie motocykla :D ,a później nie stety miecia poszła w sen zimowy .
Dokończyć Remont ,który pochłonie kupę kasy i cieszyć się z efektów pracy na wiosnę przez długi czas.
Plusy :
- Strasznie szybki i potężny jak na swoją pojemność
- Pięknie chodzi na wysokich obrotach
- świetnie wchodzi w łuki ,super się prowadzi
- wyglądem przypomina większą pojemność ,a siłą niektórym dorównuje
- Piękna stylistyka
Minusy
- Drogi w utrzymaniu (eksploatacji)
- Jeśli ci się coś zepsuje a nie masz "wtyk" w częściach i sklepach motocyklowych ,to może być dla nie których bardzo drogi A tak że mało dostępny
- trochę nie wygodny na długie trasy (chodzi po dłuższym czasie pójdzie się przyzwyczaić
- duże spalanie ,a do tego trzeba kupywać drogi olej do mieszanki ja leje Castrol Power Racing1 2T
- 195km/h :D więc jak na 125 w 2t to super osiągnięcie ,ale ja nie potrzebuje takiej prędkości ,więc zmieniam przełożenia na moc :D w-max ze 150 mi wystarczy a cug będzie lepszy :D ;)
Wyremontowaniu Cagivy ,profesjonalnie do rozpoczęcia sezonu :D i latać jak najdłużej
a po niej może
- kawasaki z750
- Honde Hornet 600
- Yamahe fz6
;)