facebook
System PJ
to 129 366 pojazdów na 669 386 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Leike LK50Q-3 2007r

Oglądano już 16252 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Leike LK50Q-3 »
  • Rocznik

    2007 r.

  • Właściciel

    demolka

  • Kategoria

    Chopper

  • Lokalizacja

    Nowy Sącz

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    12 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis




    Motorower na moje oczekiwania.Szybki zwinny i silny.Jestem z niego w pełni zadowolony.Jest bezawaryjny,nigdy mnie nie zawiódł.
    Polecam!!!

    Strona o Leike Lk50q3

    www.leike.cba.pl



    ZAPRASZAM UŻYTKOWNIKÓW CHOPPERÓW NA

    http://eaglets.pl
    (Profesjonalny klub chopperów 50-125 ,bardzo polecam i odradzam podrzędnych i amatorskich klubów!!)

  • Tuning

    Zmiany:

    Idealnie pusty wydech(wywalona nawet rurka w środku kolanka)

    Silnik 125cc-Lifan

    Koło przednie szprycha

    Gaźnik Keihin

    Filtr gąbkowy (markowy)

    Moduł zapłonowy 125cc

    Sakwy Iron Horse

    Lightbary

    Licznik Sigma

    Obrotomierz chromowany do chopperów ( skala ponad 12tyś)

    Klosz H4

    Piórnik z przodu

    Duża szyba z przodu

    Nowa,duża kierownica -import

    Nowe lusterka

    Nowe manetki

    Kontrolki od XT

    Wymyślone i zrobione mocowania kierunkowskazów na lagi oraz z tyłu pod tablice(wszystkie kierunkowskazy nowe)

    Chromowane mocowanie lusterka z prawej strony

    Nowa pompa hamulcowa

    Nowa instalacja elektryczna

    Nowy komplet(stacyjka korek zamek)

    Idealnie dobrany gmol-import

    Motocykl pomalowany od podstaw-Rama, bak ,błotniki ,wahacz ,podnóżka, itd lakier Czarny metalik-perła

    Nowe przednie podnóżki

    Nowa osłona akumulatora

    Nowa tylna lampa( całkowicie metalowa)

    Nowe oparcie

    Nowa dzwignia zmiany biegów

    Pas na bak

    Frędzle

    Nowe śruby w motocyklu(prawie wszystkie) oraz nowe,utwardzane śruby mocowania silnika(stare się urwały)

    Łańcuch DID

    Nowy klakson

    Nowe sety wraz z nowymi tylnymi podnóżkami

    Nowa cewka i kabel WN

    Nowa tylna zębatka

    Nowe osie wahacza i kół

    Nowe klemy akumulatora

    Nowa instalacja na tył motocykla

    Przeróbka instalacji dochodzącej do klaksonu

    Polerka kilku elementów

    Ramka na tablice


    *******

    Nowy tylny wentyl

    Plakietka na pokrywce schowka

    Nowe łożyska w główce ramy

    Tuleje własnej roboty w mocowaniach amortyzatorów

  • Silnik

    Nowy Silnik Lifan-12KM przy tej masie !!(100kg)
    Ekomiczny(2-3L/100)

    Jest naprawdę czym jeździć!

    Ma super przyspieszenie i jego v-max po zmianie zębatek wynosi 120/h!

    Fajny kolor metalik (czarny)

  • Zawieszenie

    Przód ok,tył można wytrzymać

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jazda do babci oddalonej od domu 20km i koniec paliwa na 10km pchanie motocykla pod ostre góry

  • Perspektywy

    SPRZEDAŻ

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY:
    Bezawaryjność
    niskie spalanie
    ładny wygląd
    podziw w oczach ludzi
    jak dla mnie ma dużego kopa i jest szybki
    MINUSY
    Długie biegi
    Trzeba o niego dbać(dla niektórych ludzi wydaję się że można motor traktować jak taran)

    minusów praktycznie niema!,
    -nie wierzcie innym którzy oczerniają ten motor ponieważ firma Leike produkuje bardzo dobre motorki w odróżnieniu od innych podobnych chopperów 50cc.

  • Osiągnięcia

    120/h silnik 125cc

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Komar
  • Malaguti Ciak 50
  • Kinroad XT50-18
  • Harley Davidson Custom
  • Jawa TS 350 Twin Sport
  • MZ ETZ 250

Co robią kierowcy na PJ