facebook
System PJ
to 129 349 pojazdów na 669 259 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda FMX 650 Funmoto 2006r

Oglądano już 22449 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda FMX 650 Funmoto »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    GniewnyDawid

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Michalin

  • Pojemność

    644 cm3

  • Moc

    43 KM

  • Max. moment obrotowy

    58 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.50 s

  • Opis

    Nowa powalająca stylistyka z przestarzałym silnikiem..

    Motocykl jest naprawdę wielki kanapa znajduje się na wysokości 875 mm także osoby poniżej 180cm mogą mieć problemy. Tak naprawdę nie jest to supermoto tylko funmoto świadczą o tym nawet naklejki oraz wysoka waga 176 kg (z płynami).

    Moc i dynamika
    Opony Michelin Pilot osadzone są na 17’ czarnych szerokich felgach D.I.D.
    Silnik to przestarzała i ciężka konstrukcja pochodząca z NX 650 Dominator, który miał po sobą 45 KM . Silnik został zdławiony oryginalnie do 36 KM ze względy na normy emisji spalin. Mój egzemplarz oczywiście nie może być zdławiony i zostały założone wydech przelotów ki GIANNELLI które grają pełnym gangiem o tego został założony komplet dysz DynoJet oraz filtr powietrza K&N całość daje ok. 48 KM oraz 59 Nm ukazanie się 100 km/h zaledwie 5,4s.Oczywiście pozostawienie 10m czarnej smugi na asfalcie to żaden problem. Jazda w mieście do istna bajka krawężnik i innego rodzaju przeszkody architektoniczne to żaden problem ,a ruszanie z pod świateł z unoszącym się przednim kołem to czysta przyjemność. Wyrywanie nadgarstków proszę bardzo nie ma najmniejszego problemu. Prędkość jaką udało mi się wycisnąć to 165 km/h

    Komfort i bezpieczeństwo
    W przednią tarczę o średnicy 296 mm wgryza się dwu tłoczkowy zacisk Nissina potrafi zatrzymać motocykl na zawołanie natomiast tylni to totalna porażka. Tylne zawieszenie to dwustronny wahacz oraz centralny gazowy amortyzator z systemie Pro-Link można regulować tylko napięcie wstępne sprężyny. Lepiej wygląda potężny przedni widelec upside-down. Jego golenie mają budzącą uznanie średnicę 45 mm. Regulacja ? O tym możemy zapomnieć. Jeśli chodzi o siedzenie to jest wąskie i twarde jak w motocyklach enduro oczywiście pomieści pasażera oprócz kierowcy. Szeroka kiera Renthala pozwala na jeszcze większą kontrole nad wierzchowcem.

    Nadwozie
    Stylistyka jest świetna owiewki i cała bryłą motocykla zasługuje na miano. Konstruktorzy którzy byli jak widać leniwi zastosowali wiele podzespołów z Transalpa. Rama, jak również tylny wahacz to dobrzy znajomi z SLR 650, a co z kokpitem powinien znaleźć się LCD zastosowano kokpit jakby żywcem wzięty z hardkorowej XR 400 R. Tylna lampa LED z CBR na prawdę super wygląda. Przedni błotnik i lampa niezbyt ładnie wygląda dlatego zamontowałem przednia owiewka Polisport oraz przedni błotnik WPR ,które poprawiają wygląd.

    Wady
    Główna wada to silnik przestarzały chłodzony powietrzem jednocylindrowiec. Przydało by sie jednocylindrowiec z mocą 55 KM chłodzony cieczą bądź o mniejszej pojemności V2.
    Schowek nie ten motocykl mamy pod siedzeniem schowek jedynie na środek smarny dla łańcucha i to wszystko. Oczywiście konstruktor przewidział centralny kufer. Wadą są też samoczynnie składające się lusterka po jakimś czasie.

    Podsumowanie
    Motocykl jest stworzony dla młodych nie wymagających ogromnej mocy ale również może pokazać co potrafi. Dosyć niezłe uzbrojenie pomaga w prowadzeniu potwora. Zauważenie tego motocykla na każdym zrobi ogromne wrażenie.

  • Tuning

    -komplet dysz DynoJet
    -wydechy przelotowe GIANNELLI
    -przedni błotnik WPR
    -przednia owiewka Polisport
    -filtr powietrza K&N
    -założony komplet opon Michelin Pilot Power (super oponki nie ma lepszych)

  • Silnik

    Dosyć żwawy w pełni odblokowany dysze i wydech starczą żeby cieszyć sie jazdą. :)

  • Zawieszenie

    tył Showa a przód regulowany UPS

  • Pamiętna podróż/przygoda

    1 km korek w Bdg... z lewej nie było miejsca za to z prawej był chodnik ;)

  • Perspektywy

    > Na wiosne wstawie ładne fotki i oczywiście foty z akcji.. ;)
    >Jeżeli zostenie na dłuzej to zamowntowanie elektroniczego licznika KOSO ;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    idzie bez problemu gumowac ;D
    no i z minusów to spalanie średnie to 6l a przy pałowaniu dochodzi do 8,5

Komentarze (12)

  • 2012-01-05 10:41:04
    Użytkownik usunięty

    Jaki lejesz olej ??

  • 2011-01-14 10:29:00

    brawo dla tego pana, ma nogę na hamulcu a co za tym idzie, zawsze ma jakąś ochronę.

  • 2010-01-30 19:14:07

    kurde fajna ta maszynka :) naprawde

  • 2009-11-14 21:16:47

    no za tyle to mogę kupić:D

  • 2009-10-21 20:56:20

    Piękna ta bestia, zadbana:) Zapraszam do obejrzenia mojej CRF 450:)

  • 2009-10-21 12:57:47

    wypas maszyna, dbaj o nią, pozdrawiam i życzę szerokości i dobrych dróg. Zapraszam do mnie.

  • 2009-10-20 20:01:56

    fajny sprzet szerokosci

    zapraszam do mnie

  • 2009-10-20 19:36:21
    Użytkownik usunięty

    Świetne supermoto. Pewnie dobrze można pośmigać na jednym kole.

  • 2009-10-20 18:24:37

    Fajny sprzęt moja ocenka 10/10,
    zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam

  • 2009-10-20 17:39:53

    fajny sprzecik odemnie 10/10 i zapraszam do swojego

  • 2009-10-20 13:17:24

    Fajny, uwazaj na siebie, Pozdrowienia!

  • 2009-10-19 22:55:32

    Pewnie idzie sie tym wyszaleć na asfalcie ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Peugeot 307
  • Piaggio Typhoon 50
  • Opel Omega
  • Gilera Runner 50
  • Ford Mondeo

Co robią kierowcy na PJ