facebook
System PJ
to 129 245 pojazdów na 669 241 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Jincheng JC 50 2004r

Oglądano już 15156 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Jincheng JC 50 »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    DAXMAN

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Chrzanów

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    12 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Jest to replika HONDY DAX

    Czerwony to zdięcia z 2008

    Grafitowy lakierek położony 02.2009,
    ranty kół i błotniki od wewnątrz czarny mat

    Polerowana lampa, amorki itp.

    Niebieskie diodowe podświetlenie zegara

    Lampa przednia na H4

    Układ wydechowy pochodzi z crossa Lifan 124ccm i jest dużo bardziej przelotowy. Właściwie to jest rzeźnia :)

    Zamontowana stopka boczna zamiast głównej


    Z fabrycznie nowych części narazie jest:

    Silnik Lifan 124ccm
    Gaźnik 26mm KEIHIN
    Osprzęt silnika: modół, cewka
    Opony Metzeler 7teen 110/80
    Łańcuch D.I.D
    Przednia zębatka Dragon Racing Parts 17Z
    Tylna zębatka STANDARD DRP 30Z
    Wszystkie linki
    Olej w silniku Castrol Racing
    Świeca NGK Iridium
    Klamka sprzęgła z przeł. zesp. Jincheng spasowana do prawej
    Łożyska tylnego koła
    Olej w amortyzatorach
    Lampa tylna
    Kierunkowskazy białe
    Filtr paliwa
    Napinacze łańcucha
    Śrubki, nakrętki, podkładki, wężyki, objemki, konektorki, kabelki

    W sezonie 2010 ostatecznie doszedł
    Licznik do 140km/h biała tarcza chromowana obwódka
    Zamek fotela
    Nowy ładniejszy kick starter

    Z braku czasu 3 calowe aluminiowe ranty kół, chromowany stelaż lampy tylnej, oryginalna stacyjka,gaźnik mikuni polerka, drugi taki motocykl i Fiat 125p 70' przysypany nowymi częściami za 5000zł stoją i czekają

  • Tuning

    Każda część albo już jest inna niż w oryginale albo dopiero będzie więc całość jest tuning :)

  • Silnik

    Lifan 124ccm 4T
    manualne sprzegło
    4 biegi
    zapłon CDI
    gaźnik 26mm Keihin
    katalogowo 12KM

    zastąpił jednostkę słabszą o jakieś 10KM
    już wybrałem następce obecnego silnika 30KM 4T i już nie w Chińskim wykonaniu :) niestety najwcześniej 2012r

  • Zawieszenie

    przód zregenerowany, nowy olej

  • Pamiętna podróż/przygoda

    około 40km głównie miastem na starym silniku bez sprzęgła do domu po zakupie :) Nie było tak źle ale jechałem chyba z 2 godziny :)

  • Perspektywy

    :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + DAX
    - jincheng
    W sumie to same plusy bo to co mi tam w dowodzie pisze to mi nie przeszkadza

  • Osiągnięcia

    pierwsze przekroczenie bariery 100km/h maleństwem

  • Marzę o...

    ...tym żeby pojechać nim gdzieś dalej np nad morze(styknie Bałtyk).






    Jak już tu jesteś zostaw komenta, może jakąś sugestie.

Komentarze (150)

  • 2012-12-06 19:53:58

    Witam mam pytanie czym i jak polerowałeś przednią lampe i przednie lagi\r\n

  • 2011-08-08 00:37:00

    siema. jestem nowy tutaj mam jinchenga smyka i tez chcial bym go przerobic podobnie jak Ty. DAsz mi jakies namiary na sklepy i ile tak sianka uszykowac mam??? pozdro

  • 2011-01-19 09:44:54

    Fajne motorek:P Podoba mi się to wypalenie tłumika na taki ładny brązowawy kolorek:)
    Zapraszam do mnie:D

  • 2011-01-07 09:52:01

    Fajne moto super silnik

  • 2010-12-15 20:39:53

    Super! Fajne jest to że nawet chińskie może być fajne:D Ode mnie max za ogrom pracy, jaki w niego włożyłeś! jak chcesz jechać latem nad bałtyk to ja jade z tobą na eliminatorze do którego oczywiście zapraszam!

  • 2010-06-29 14:54:17

    idealna replika :D Też w dalszych planach mam 125 ;]

  • 2010-04-07 21:14:15

    Nom Zajebis** Fajna maszynka:):) pozdr szerokosci skometuj moją gs:)

  • 2010-02-25 09:56:19

    Dzięki kolego za słowa uznania, widzę że też bawisz się w repliki :) Ale to musi zasuwać, taka mała masa i 12KM, WOW ! Twardziel z Ciebie. Pozdrawiam :)

  • 2009-12-13 20:03:01

    fajna maszynka 10/10 ;d komnij moje sprzety ;) pozdro i szerokosci ;]

  • 2009-11-22 00:01:39

    Super maszyna daje maxxx
    10/10
    Wpadnij Do Mnie z komentarzem oczywiście Xd
    PoZdro i SzerokoŚci
    ;-)

  • 2009-10-17 09:09:10

    fajny:)pozdro i zapraszam do mnie

  • 2009-10-09 15:19:50

    bardzo fajny motorek, ach te mocne single... należy na belce ramy napisać HONDA i będzie jak dawniej

  • 2009-08-15 23:05:01

    Noo fajne maleństwo, 125cm3 to musi latać, moj 7 letni brat ma cos podobnego tylko ze 50 mam to w profilu. Zapraszam do mojego Simsona i Pozdrawiam. PS na 2 Focie ta laska co leży jest bez stanika ? :)

  • 2009-07-25 18:21:36

    Świetny motorek Daje MAX 10/10 motorek bardzo łądnie sie prezentuje szerokości i wbijaj do skomentowania mojego Coli he :)

  • 2009-07-12 13:35:21

    super sprzęcik ;))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie 10/10

  • 2009-06-20 18:36:50

    Ciekawa Maszyna ; )

    Pozdrawiam.
    Szerokości i nie Tylko na szosie xD

  • 2009-06-20 10:12:19
    Użytkownik usunięty

    Fajny sprzęcik,zadbany i w świetnej kondycji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Szerokiej drogi

  • 2009-06-16 17:20:29

    mam takiego nebieskiego.dążę do takiego efektu jak twój.daje 10/10.i zapraszam do skomętowania mojego kymco a jak zajerestruje go na pj

  • 2009-06-09 21:46:44

    mój ulubiony motor na pj . pozdrawiam : )

  • 2009-06-04 22:06:47

    elegancki sprzęcior;) ładnie się prezentuje zapraszam do mnie :)

  • 2009-05-31 18:26:02

    Super moto ;)
    Daje max 10/10 ;)
    Wpadnij do mnie ;)
    Skomentuj mojego King'a ;)
    Szerokosci Zycze ;>

  • 2009-05-31 13:19:30

    Fajnie go zrobiłeś

  • 2009-05-21 20:32:44

    na allegro jest oryginalny dax za 1600 jak cię to interesuje :) . a maszyna świetna !

  • 2009-05-18 16:47:36

    Ładnie go przerobiłeś 11/10

  • 2009-05-16 17:42:49

    fajowskie cacko 11/10 wpadnij do mnie

  • 2009-05-16 08:11:21

    super moto 10/10 zapraszam do mnie !!!
    POZDRO

  • 2009-05-13 17:40:18

    ładne cacko!!!!!!!!!!!!!

  • 2009-05-08 13:24:31

    hehe fajne to to jest

  • 2009-05-05 21:11:19

    fajny fajny

  • 2009-05-05 17:20:30

    bardzo ładny motor , replika kultowej już Hondy Dax pozdrawiam : D życze spełnienia marzenia , jeżeli będziesz w gdańsku to zapraszam do jazdy moim suzuki : )

  • 2009-05-05 17:16:11

    bardzo ładny motor , replika kultowej już Hondy Dax pozdrawiam : D życze spełnienia marzenia , jeżeli będziesz w gdańsku to zapraszam do jazdy moim suzuki : )

  • 2009-05-03 10:53:18

    Zajedwabisty :P i z tym silnikiem musi nieźle zapiermandalać ;p kurde, szkoda tylko że 1-osobowy, bo bym kupił bez zastanowienia :)

  • 2009-04-29 14:09:28

    Fajny sprzęt

  • 2009-04-22 22:49:33

    a masz już ten obrotek??

  • 2009-04-20 16:18:34

    Spoko sprzęt 10/10 pozdro i zapraszam do mojego CUSTOM NRG

  • 2009-04-17 13:16:12

    spoko sprzent zapraszam do mnie

  • 2009-04-15 19:33:50

    Kurde, narobiłeś mi chęci na to :P tak mi się spodobał że chyba sobie coś takiego kupie :P do wydurniania sie :D

  • 2009-04-14 17:19:29

    Fele są orginalne daxowskie, jak narazie... :)

  • 2009-04-14 12:05:23

    Fajny motorek

  • 2009-04-13 08:37:09

    Świetny motorek, lubie takie "wynalazki" :D, i nieźle go przerobiłeś,
    P.S.
    Od czego są fele?
    Skomentuj moje ducati :)

  • 2009-04-09 10:03:42

    Siema!
    WPadnij do mnie i zkomentuj moje nowe moto :)

  • 2009-04-07 20:03:05

    spoko maszyna fajnie sie prezentuje daje 10/10
    zapraszam do mnie

  • 2009-04-07 19:15:50

    fajna maszyna pozdrawiam

  • 2009-04-05 13:29:05

    Super motor, Dużo wkładu w niego włożyłeś, i to jest najważniejsze. teraz super sie prezentuje. Pozdro i wpadnij do mnie.

  • 2009-04-03 23:29:03

    Przydała by się fajna naklejka z napisem HONDA taka jak na moim .

  • 2009-04-03 13:55:03

    spox maszyna 10/10 xD

  • 2009-03-27 08:54:14

    NO! z tym silnikiem to musi być z niego niezły urek

  • 2009-03-26 16:01:59

    ******************************************
    FAJNA maszyna ...!!!!!!
    podoba mi się daję 10/10 xD
    zapraszam do mnie...
    ******************************************

  • 2009-03-22 20:16:31

    no fajny sprzęt u mnie max.zapraszam do ocenienia moich pojazdów pozdro

  • 2009-03-21 20:46:59

    ładnie odpicowany 9,5/10

  • 2009-03-20 07:36:24

    Jincheng jc50q5 Zuch :) Nigdy nie myślałem o nim jak o Jinchengu. Dla mnie to Honda Dax mojej własnej produkcji :)

  • 2009-03-19 19:19:55

    czy to jest jincheng smyk?

  • 2009-03-19 16:28:01

    spoko dorzuc jakies nowe fotki pozdro

  • 2009-03-19 15:27:07

    spoko!! też jej załuż sprzęt audio;D

  • 2009-03-19 13:40:04

    fajny motorek

  • 2009-03-19 10:01:08

    fajny sprzęcik !! pozro!!!:]

  • 2009-03-18 22:57:09

    Super moto 12\10 wpadnij do mnie skometowac moje moto ;P

  • 2009-03-18 10:48:47

    Kozacka maszynka .....
    Max kolego ....
    i zapraszam do
    Skomentowania mojej RS-KI w TOP 1 na PJ :) wśród Aprili RS50 .....
    Pozdrawiam Krysto84 ....
    Szerokości życzę ...

  • 2009-03-17 11:37:18

    no tu też konkret maszyna ;) pozdro

  • 2009-03-16 14:47:50

    Fajna maszyna Pozdro i zapraszam do skomentowania mojego Motocykla

  • 2009-03-14 14:01:35

    Super motorek :D Zadroszcze ci :)
    Pozdrawiam!

  • 2009-03-13 20:25:25

    Super, widać, że moto zadbane, Pozdro

  • 2009-03-12 09:01:49

    Super sprzecik ;]

    10/10

    Zapraszam do mojej rs

    Nie ważne jakie moto mamy ważne że sie łączymy

  • 2009-03-09 22:54:18

    Spoko sprzęt :)

  • 2009-03-08 11:47:41

    Fajny sprzęt:) 11/10
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2009-03-08 01:50:33

    spoko moto :) łądnie sie prezentuje
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2009-03-07 18:26:39

    rzeczywiście niewiele zostało z Jinchenga i bardzo fajnie wygląda

  • 2009-03-07 17:18:48

    fajny xD

  • 2009-03-07 16:39:14

    Fajna kombinacja z tym 125cm w tej budzie to ma pocisk :)
    Daje 10 na 5 :)

  • 2009-03-07 14:41:38

    spoko

  • 2009-03-07 13:42:45

    Super moto, z tym silnikiem to taka mała rakieta. Pozdrawiam i szerokości!

  • 2009-03-07 08:49:50

    aaaaa MEGA tuning fajna maszyna 10 na 10 szerokości zobacz mojego herculesa.

  • 2009-03-07 08:36:29

    Piękna zadbana maszyna. A do tego silnik 124 cm . To musi być prawdziwy pocisk. 10\10. Pozdrawiam

  • 2009-03-06 23:01:13

    FAJNA MASZYNA !!!!!!!!!!!!!
    DAJĘ 11/10 xD

  • 2009-03-06 22:44:44

    piękny sprzęt! skomentuj moją Yamahe! pozdro

  • 2009-03-06 19:11:05

    Mam nadzieję że robisz fotki z remontu :D

  • 2009-03-06 18:04:16

    nooo ciekawe zbiory moto!!! 10/10 pozdrawiam

  • 2009-03-06 16:08:37

    Mała rakietka :) A co do Simadełka - wiadomo, nie wszędzie takie siodło pasuje ;) Osobiście nie lubię chińców, ale skoro to już Honda jest, to jest nieźle ;D

  • 2009-03-06 10:15:01

    ee, to on ma niezłe osiągi, jak na taką masę....

    pozdro

  • 2009-03-06 09:40:59

    spoko zadbana maszynka trzymaj tak dalej pozdro

  • 2009-03-05 21:33:02

    Spoko sprzecik!!!! Jak dla mnie najlepszy jaki widzialem !!!! pozdro i dalszych sukcesow zycze!!!!!!

  • 2009-03-05 19:43:20

    Fajny sprzęcik, podobny do Yamahy bob albo bop:-/ Jakoś tak. 10/10

  • 2009-03-05 14:12:42

    ja Lifana z Hondy DAX :)) fajny motorek ;p a kufra nie chcesz sprzzedać ??? :DDD

  • 2009-03-04 23:37:16

    Panowie tylko nie motorynka;) to troche uwłacza jego godności.
    Różnica jest jak między 126p a Mini Cooperem :)

  • 2009-03-04 22:21:52

    Spoko moto, 125 imponuje ;)
    10/10

  • 2009-03-04 20:49:38

    człowieku wymiata 10/10:D

  • 2009-03-04 20:16:43

    Fajna maszynka :] Ładnie się prezentuje :) Pewnie fajnie się nią śmiga :) i nieźle wygląda z kufrem hehe ;p i tłumik super xD Pozdrawiam i szerokości!

  • 2009-03-04 16:21:37

    spoko moto maxxx

  • 2009-03-04 15:43:44

    niezła maszynka(taka zagraniczna motorynka:D:D) pozdro i zapraszam do mnie!!!

  • 2009-03-04 15:30:51

    Ładny Ładny sprzęt 10/10

    Pozdroo

  • 2009-03-04 15:03:16

    super sprzęcik... dzięki za komentarz...max 10\10.... pozdrawiam...

  • 2009-03-04 14:32:32

    fajny motorek...

    pozDro!!!

  • 2009-03-04 14:05:15

    ale pocisk:d. ładnie sie trzyma:). i kolor ładny:). pozdro:)

  • 2009-03-04 08:49:28

    Świetny sprzęt! Z tym lakierem super się prezentuje. Dbaj o niego. Pozdro i zapraszam do mnie!

  • 2009-03-04 08:49:06

    Świetny sprzęt! Z tym lakierem super się prezentuje. Dbaj o niego. Pozdro i zapraszam do mnie!

  • 2009-03-04 07:19:04

    extra maszyna 10/10 pozdro

  • 2009-03-03 21:37:57

    spox motorek pozdro 11/10

  • 2009-03-03 20:00:15

    Extra maszynka MaX 11\10 świetnie sie prezentuje widac ze zadbane moto
    ..........................................
    .......S..Z..E..R..O..K..O..Ś..C..I.......
    .............Z..Y..C..Z..Ę................
    ............K.

  • 2009-03-03 18:28:25

    Fajny sprzęt,daje 6

  • 2009-03-03 17:48:00

    ooooo bardzo fajny moto ;)
    podobny do motorynki hehe ;p
    daje max i zapraszam do mojej tzr ;)
    pozdr!

  • 2009-03-03 16:27:35

    O maskra nie zły tuning w tym moto. Czymś podobnym, tzn motryną uczyłem się jeździć. Gratyt za tuning

    11\10

    Pozdro

  • 2009-03-03 14:46:59

    spoko motorek:) szerokosci pozdrawiam:)

  • 2009-03-03 14:43:41

    Ładny motorek jezdzilem kiedys na takim super sprawa :) Pozdrawiam i szerokosi:)

  • 2009-03-03 13:00:08

    --------------70-----80------------
    -------60------------------90------
    ----------------------------------------
    ----50--------------------------100-
    -------------MZ-ETZ150----------------
    -40-----------------------

  • 2009-03-03 08:40:33

    fajowa machina, bardzo mi się podoba daje maxa...szerokosci zycze(*_*)

  • 2009-03-03 08:38:00

    powiem ci ze prawde mówisz widze ze ty zrobiles z tego motoru drugi motor wyglad jest swietny szanuj go tak jak teraz szanujesz 10/10 pozdrawiam i txh za kometa

  • 2009-03-03 08:35:55

    fajnie wygląda z kufrem i ładne zegary jak sie buja tyle co ma na zegarku to szybki jak na swoją wielkość dzięki 10/10

  • 2009-03-02 20:12:33

    Spoko moto :)
    Fajnie go zrobiłeś ;D
    Pozdro

  • 2009-03-02 17:42:18

    Super motorek :D Zawalisty wygląd... tylko tą firme pierwszy raz w życiu słysze :]

    Pzdr i dzienx za komentarz

  • 2009-03-02 17:33:53

    Piękny sprzęcik:) Txh za komentarzyk:) Pozdrowienia i szerokości życze:)

  • 2009-03-02 17:26:10

    no no ładna maszynka:)
    takie malenstwo i az 124ccm niezle
    poZDrawiam i szerokosci zycze:)

  • 2009-03-02 17:17:11

    hehe super;))
    spoko maszyna ;D

  • 2009-03-02 16:36:51

    spoko wygląda 10/10 szerokości

  • 2009-03-02 16:03:37

    Fajne cacko !!! pozdro

  • 2009-03-02 14:20:21

    Fajna fura!!!!!!! 1000/1000

  • 2009-03-02 08:43:55

    Fajna fura 10/10
    pozdrawiam

  • 2009-03-02 07:23:42

    Fajne moto, życzę zapału do pracy i udanej podróży.

    P.S. Jak stracisz zapał do pracy, to obejrzyj sobie American Chopper. Polecam!

  • 2009-02-27 23:56:07

    fajne moto powodzenia w dalszych pracach,,..też bym mojego chciał pomalować ale czasu nie ma..pozdro

  • 2009-02-27 20:21:47

    ładny nie spotykany motorek
    powodzenia w dalszych pracach dzieki za komentarz :)

  • 2009-02-27 19:52:38

    Ładny sprzęcik daje 10/10
    Wpadnij do mnie

  • 2009-02-27 18:21:50

    Piękna maszyna daje 11/10

  • 2009-02-27 17:57:26

    ()()
    (^.^)
    ('')_('')

    Ładne (maleństwo) xD
    Tylko chyba ci się marzenie z daleką podróżą nie spełni bo to raczej mordęga jechać taką motorynką gdzieś dalej x/

  • 2009-02-27 16:59:48

    piękna maszyna ,zadbana , elegancka dlatego daję maksa i zapraszam do siebie:)

  • 2009-02-25 12:41:02

    No spoxik;D Napisałem tak bo niektórym wszytko jdno czy 2t, czy 4t i nie wiedzą, że są całkiem inne spalanie.... Ale widzę, że ty się oriientujesz w temacie;D teraz już mam gaźnik oryginalny więc powinna mniej palić;D

  • 2009-02-22 13:15:31

    faje moto super stan fajne podświetlenie prędkościomierza

  • 2009-02-22 08:01:27

    heh fajny sprzęt ;d pozdrawia ;PP

  • 2009-02-21 22:57:16

    fajniutke to jest 10/10 hehe

  • 2009-01-28 01:13:16

    wielkie brawa za włożoną prace! 11/10! szerokości...

  • 2009-01-22 12:14:26

    spoko sprzęt tylko co to za marka? hehe;p

  • 2009-01-10 21:55:12

    Super maszyna naprawde Extra Podoba mi sie bardzo daje 10/10
    Cóż nic dodać nic ująć :)
    ☆┌─┐ ─┐☆
     │▒│ /▒/
     │▒│/

  • 2009-01-07 23:30:56

    Super sprzęt 10/10 pozdro i zapraszam do mnie

  • 2009-01-04 02:07:09
    Użytkownik usunięty

    nowy wydzior śliczne fele

  • 2009-01-03 19:25:39

    no widze że są duze postępy
    powodzenia w ulepszaniu maszynki

  • 2009-01-02 16:14:55

    Fajna maszynka :)
    Pozdro i zapraszam do mnie ;))

  • 2008-12-31 17:59:10

    Fajna maszyna:)
    10/10

  • 2008-12-31 13:40:30

    spoko moto 10/10

    pozdro

  • 2008-12-30 00:58:53

    piękna maszyna max zapraszam do siebie

  • 2008-12-26 17:18:05
    Użytkownik usunięty

    ładny motor zapraszam do mnie ;]

  • 2008-12-26 02:29:58

    Podziękowania dla czagima za profi tuning licznika :)

  • 2008-12-23 22:39:07
    Użytkownik usunięty

    spoko licznik zamyka instalacja podświetlenia mojej roboty :) hehe

  • 2008-12-23 14:43:42

    Super ten ... yhy no właśnie sam nie wiem co to jest :D Ale bardzo ładnie się prezentuje ... Silnik od dirta w takim małym motorku - ciekawy pomysł napewno nieźle zapierdala :devil: ... A licznik działa ? Ile jedzie wg.

  • 2008-12-22 16:20:39

    spoko dbaj o niego:D

  • 2008-12-22 08:07:58

    bardzo ładny motorek wpadnij do mojego profilu :)

    POZDROWIENIA

  • 2008-12-15 16:39:53
    Użytkownik usunięty

    kozacki sprzęt
    10/10
    zapraszam do skomentowania mojego ogara

    pozdrowienia z wlkp. ;]

  • 2008-11-20 00:09:08

    Nic sie nie sypie nie martw sie. Silnik super poza czasem blokującym starterem ale te typy tak mają. A jedzie mi pewnie coraz szybciej bo sie grzebie to tu to tam chociaż 2 miechy już nic nie ruszyło. Narazie docieranko

  • 2008-09-03 23:14:21

    aaa i z ciekawości ile jedzie teraz z tym silnikiem? I jak się ten silnik sprawuje ? sypie się ??

  • 2008-09-03 23:05:12

    bardzo fajnie zrobiony !!! Musze do swojego też silnik zamontować :]

  • 2008-08-27 19:28:12

    Super Jincheng, dbaj o niego. Pozdro i zapraszam do skomentowania mojego simsona

  • 2008-08-27 19:20:46

    no co ty ja go nie bede sprzedawał predzej jeszcze jednego kupie a nie masz lub nie wiesz kto by mial części do takiego?
    potrzebuje gażnik lampe tylnia 2szt taka jak w hondach do 1979r. okrągla, bagażnik i takie tam inn

  • 2008-08-27 12:19:47

    spoko :) chyba wymiata :P
    Pozdro i wpadnij do mnie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Daewoo Nubira
  • Opel Vectra
  • Kinroad XT50-18
  • BMW 3
  • BMW 3
  • Romet Ogar 200

Co robią kierowcy na PJ