Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Bydgoszcz
676 cm3
50 KM
5.50 s
W 650 to klasyka sama w sobie (znawcy tematu wiedzą o co chodzi)
... w trakcie przeistaczania w Cafe Racer-a.
TECHNICZNY:
Całkowicie wywalony układ dopalania spalin - ten motor nie może być EKO! Poza tym: drobne usprawnienia takie jak lepszy dolot świeżego powietrza do air boxa, odciążona konstrukcja czyli usuniecie paru mniej istotnych rzeczy, zmieniony układ wylotowy: kolanka - tłumiki.
WIZUALNY:
Zmieniona kierownica, kolor, naklejki, tylny błotnik, obniżony lekko przód na lagach, inne kierunkowskazy i tylna lampa, szersza opona-tył,zamontowane sety, zastosowano lusterka w tzw. w kierownice, zamontowany wskaźnik temp. oleju, inne przeróbki w toku...
Układ - czterosuwowy twin, chłodzony powietrzem, OHC, po 4 zaw. na cyl.
Zasilanie: 2 gaźniki
Rozrząd - wałek królewski
Przeniesienie napędu (wał - kosz sprzęgłowy) - koła zębate
Start - na kopa lub rozr. elektryczny
Podsumowując: nieśmiertelny i dożywotni układ!
Zawieszenie: przednie - teleskopowe, tylne - wahacz wleczony.
Każdy wyjazd to szok co ten motor potrafi i jakie emocje wzbudza u innych!
W budowie znajduje się zadupek na tył kanapy, inna też będzie tarcza przód, inne zamocowanie resorów tył, biały pas - nakleja przez całą długość karoserii - patrząc od góry, zastosowane będą drobne modyfikacje poprawiające chłodzenie silnika - pokrywki z dodatkowymi radiatorami, mini chłodnica oleju, oraz inne drobne usprawnienia.
+ styl i solidność :)
- brakuje 6go biegu :/
EMPTY - jeszcze!
oj jest dużo artykułów (części) tungowych do kupienia na japońskich i amerykańskich stronach internetowych ... ehh marzenia.
Nawet nie widziałem takiego na żywo w oryginale a co dopiero taka zmiana. Uwielbiam tego typu klasyki
Spoko maszyna 10/10 LWG