Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
FNW
50 cm3
4 KM
4 Nm
0.00 s
Na pozór typowa "50" jednak bliższy kontakt uwidacznia jego dziarski temperament. Grube, niskociśnieniowe opony, duże skoki amortyzatorów i spory prześwit - oto coś dla fanów zmotoryzowanej gimnastyki ulicznej. Karoserie z udaroodpornego plastiku ograniczono do niezbędnego minimum. Przednia osłona b. wąska, co ułatwia manewry w korkach (tył tez wąziutki). Na bocznych owiewkach i przedniej osłonie znajdziemy łatwo wymienialne nakładki ochronne. Wątpliwa jest jego przydatność dla zwolenników skuterów tradycyjnych, którzy wysoko cenią sobie dużą powierzchnie bagażową i zabezpieczenie przed rozbryzgami spod przedniego koła.Jest za to znakomitym materiałem wyścigowym dla lubiących pofikać i po świrować zapaleńców.
-Sportowy tłumik Gianelli
Rodzaj silnika:  	  rzędowy
Takt silnika: 		  dwusuwowy
Chłodzenie: 		  powietrzem
Przekładnia wtórna: 	  pas
Rozrząd: 		  membrana
Emisja: 		  Euro 2
Rozrusznik: 		  elektryczny/nożny
Pojemność skokowa: 	  49.0 ccm
Wiercenie: 		  40.0 mm
Długość skoku: 		  39.2 mm
Stosunek sprężania: 	  9.9:1
Liczba cylindrów: 	  1
Hamulec przedni:  	  tarczowe
Hamulec tylny: 		  bębnowe
Średnica tarczy w 
przednich hamulcach: 	  190 mm
Rozmiar opon z przodu: 	  120/80 - 12
Rozmiar opon z tyłu: 	  130/90 - 10
PLUSY:
- mało plastików do połamania
- wymienne osłonki
- duży skok amortyzatorów
- stabilny i zwrotny
- szerokie koła
- wytrzymała konstrukcja
MINUSY:
- brak schowków
Yamaha R1
Naucz się jeździć na kole normalnie, uzywając hamulca ;)