Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1989 r.
GLIWICE
50 cm3
4 KM
0.00 s
SIMSON SR 50 C - oryginalnie elektroniczny przerywacz, regulowane amortyzatory tylne, lampa H4. Drugi właściciel, kupiony od znajomego który przywiózł go z Niemiec. Na dzień 04.05.2011 - przebieg 9700km, nigdy nie cofany, zawsze sprawny. Przeprowadzone zostały drobne modyfikacje, głownie wizualne. Jeździ bez problemu, pali od kopa, równo, zawsze :) Tylna lampa wykonana została ponad 2 lata temu, od tego czasu działa bez problemu, nigdy nie przerywała, nie zgasła. Zrobiona jest na diodach LED, znakomita widoczność zarówno w dzień jak i w nocy :) Lampa składa się z 34 diód, 3x6 jezdne, 2x8 stopu. Jeśli byłbyś zainteresowany taką lampą - pisz, spokojnie pogadamy, napewno się dogadamy :) Obecnie zajmuje się nowszą produkcją - 3x8 jezdne, 2x10 stopu.
Najaktualniejsze zdjęcia : 2-4
Lekko, ale ze smaczkiem ;)
- białe klosze migaczy, tylnej lampy
- tylna lampa LED
- polerka : lagi, bębny, dekle silnika, regulacja amortyzatorów, korek wlewu paliwa i reszta aluminiowych dodatków
- opony : 2 x 120x70x12
- zębatka 17z
- skracane błotniki
- wyflockowany schowek i spód siedzienia
- tył uniesiony nieco w górę
- niebieska żarówka lampy przedniej
- niebieskie podświetlenie licznika
- biała postojówka
- niebieska wskazówka licznika
- siatka na wlocie powietrza, za akumulatorem
- lakierowane lusterka carbon mat
- inne bardziej lub mniej widoczne ;)
Wymiana kilku simmeringów, reszta tak jak jechał z taśmy, tylko że skręcony imbusami; Po nowym kolanku naszła pora na nowy, chromowany wydech + lekko rozwiertane bebechy
6 stopniowa regulacja amortyzatorów tylnych, przód - seria
Pielgrzymka Motocyklistów Jasna Góra 2011
Dopracowany w każdym, nawet najmniejszym szczególe ;)
Nigdy nie zawiódł, idealny zarówno na miasto jak i na nieco dłuższe trasy :)
Zachowanie go w takim stanie :)
Zakupie samochodu, zostawiając SRke w garazu :)