Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1975 r.
Kołaczkowo
49 cm3
2 KM
0.00 s
Komara zakupiłem we wakacje 2007 r.Raz odpalał od kopa a nieraz w ogóle nie chciał zapalić :( Wtedy Komar miał założony silnik kwadratowy 3 biegowy. Obecnie na foto okrąglak był rozłożony na częsci pierwsze i leżał w kartonie , więc postanowiłem długo nie czekać tylko odrazu zaprowadziłem komara do najlepszego mechanika w mojej wiosce. Przedstawiłem mu stan komara. Mechanik powiedział ze zrobimy tego komarka wedle oryginału i zrobimy kapitalny remont silnika okrągłego ! Silnik złożony przez niego funkcjonuje do dziś i nie mam zadnych z nim problemów (odpukać) jak miałem z silnikiem kwadratowym. Obecnie motorower jest zarejestrowany na mnie zeby leciały mi zniżki :D Obecnie motor wiągnęłem na strych i od czasu do czasu jest przepalany w kwestii przesmarownia. Motorowerem juz nie jeżdże bo mam inne większe motocykle na głowie :) Części zamieszczone na foto NIE są na sprzedaż , a to nie wszystkie jakie posiadam :)
Jeszcze nie zgupiałem aby ten zabytek tuningowac !! :)
Silnik jest po kapitalnym remoncie i odpala za pierwszym kopnięcim w starter,nie ma różnicy gdy jest zimny czy ciepły :)
Jest na wahazu tłoczonym i dwóch amortyzatorach sprężynowych. Obecie nie są założone oryginalne aluminiowe !
1. Pojechałem kiedys z kolega sie przejechać. Ja jechałem oczywiscie Komarem 3, a on Rysiem. Jechalismy równo. Zatrzymailsmy sie na chwile przy jakies drodze. Ja nie zgasiłem Komarka ani on swojego Rysia. Kolega zapytał sie gdzie dalej jedziemy ?? Ja mu powiedziałem. On juz pojechał a ja zaczęłem ruszać Komarem. Zgasł mi przy ruszaniu :( Kolega obejrzał sie do tyłu i widział jak stoje i go wołam. Podjechał i prubował go odpalić, ale to i tak nie pomogło :( No to jak go tak nie idzie odpalic no to na pych myśle sobie ! Lecz to tez nie pomogł. Coś zaczęło skrzeczyć w silniku. Podejrzewaliśmy ze koło zamachowe pękło ! Kolega pojechał do jakiegos kolesia po line. Doczepilismy sie i zaholował mnie do domu. W domu odkręciłem pokrywe silnika. Zobaczyłem ze zeczywiście magneto pękło. Zapchałem Komara 3 do najleszego mechanika w mojej wiosce, który sie zajmuje Komarami itp. Wymienił mi koło zamachowe i jezdze az do dziś :) Nie zapomne tego do końca życia :P
2. Jechałem i mi głowica pękła w pół :(
Maze o tym aby ten komar słuzył mi jak najdłuzej :) Niedawno przyniosłem do domu zapasowy silnik S-38 do Komara :) Silnik się nie kręci więc chciałbym go na dniach rozłożyć na częsci pierwsze , dokupić łożyska zimeringi itp. i zrobić samodzielnie kapitalny remont silnika zapasowego do komara :)
Plusy :
-Ze jest mój.
-Ze jest jedynym komarem 3 w mojej wiosce z tak nietypowym silnikiem :)
-Komarek pali za 1 kopnięciem w kopke
-dobrze się nim jeździ
-jest zwinny i szybki jak na ten rocznik bo ma wkońcu 34 lata :)
-Mało pali 2l/100km
Minusów narazie nie ma (odpukać) :P
BDB jak na ten silnik
-WFM 125
-WSK 125/175
-MZ/ETZ 150 250 251
-Junaku M07R
-Junaku B20
-SHL 150/175(silnik na magneto)