Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Łask - Kolumna
250 cm3
21 KM
27 Nm
9.00 s
Sprzedany
Nie ma i nie będzie.
    * Typ: dwusuwowy, z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem
    * Układ: jednocylindrowy
    * Rozrząd: tłokowy
    * Pojemność skokowa: 243 ccm
    * Średnica x skok tłoka: 69 × 65 mm
    * Stopień sprężania: 10: 1
    * Moc maksymalna: 21 KM/5500 obr/min
    * Maksymalny moment obrotowy: 27,5 Nm/5200 obr/min
    * Zasilanie: gaźnik BVF 30 N 31, 30 mm
    * Smarowanie: mieszankowe (50:1)
    * Rozruch: nożny
    * Alternator: 180 W, 12V
    * Zapłon: elektroniczny
    * Maks. moc przy ok. 5500 obr/min : 21 KM (15,5 kW)
    * Maks. moment obrotowy przy ok. 5200 obr/min : 27,4 Nm (2,8 kGm).
    * Silnik powinien być smarowany mieszanką paliwa z olejem o proporcji 50 : 1.
100% DDR :):)
Oryginał i wygodne
Oryginał :)
+ Przyśpieszenie powyżej 3000 RPM.
+ Prędkość maksymalna.
+ Zrywny
+ MZ :)
+ Wytrzymały
- Spalanie
140 km/h licznikowe,nie sprawdzałem z autem.
Wystarczająca prędkość.