Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1966 r.
Gowarzewo
175 cm3
9 KM
0.00 s
Moja SHL'ka M11 "Helenka". Motor w nie najlepszym stanie wizualnym, lecz ma pozostac mniej wiecej w stanie oryginalnym (poprzedni wlasciciel pozmienial pare rzeczy jak np. klosz lampy, dospawal koncowke do tlumika przez co motor nabral pieknego dzwieku :)). Silnik oryginalny - nie remontowany - lecz jaksi czas temu dostal sporych luzow na wale (lecz bez problemu da sie jezdzic - motor ma jeszcze sporego kopa)
Nie jest wart dla tego motocykla :)
Typu S32, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, średnica cylindra 61,5 mm, skok tłoka 58 mm,pojemność skokowa 173 ccm, stopień sprężania 6,3. Moc maksymalna 6,6kW (9 KM) przy 4800 obr/min. W ostatniej serii produkcyjnej stosowano również silniki S32U (patrz M11Lux) Kadłub silnika ze stopu lekkiego stanowił obudowę silnika, sprzęgła i skrzyni biegów Wał korbowy kuty, składany Tłok ze stopu lekkiego z wypukłaym denkiem, dwa pierścienie uszczelniające. Rozrząd tłokowy, smarowanie mieszankowe 20:1 Chłodzenie swobodnym opływem powietrza.
Z obu stron amortyzatory sprezynowe, wielowahaczowe
Wyjazd ok 10km poza dom bez kompletu swiec = holowanie do domu na lince :D
Byc moze remont kapitalny
Plusy:
+wygodny
+mimo niewielkiej mocy na trase idealny
+znakomite przelozenie na 1 biegu - naprawde potrafi wiele
+motor nadajacy sie na jazde po bezdrozach
Minusy:
-zawieszenie nie nadajace sie na szybka jazde po drogach utwardzonych
110km/h na rownej, prostej drodze - mierzone samochodem :)
Honda Shadow 1100
Honda Shadow 125
Honda Gold Wing