facebook
System PJ
to 129 365 pojazdów na 669 358 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

SHL M11 1964r

Oglądano już 4753 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o SHL M11 »
  • Rocznik

    1964 r.

  • Właściciel

    TomTox

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    G-ce

  • Pojemność

    175 cm3

  • Moc

    9 KM

  • Max. moment obrotowy

    5000 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motorek ojca którym synek zajął się by pokazać że coś potrafi zrobić a nie tylko zepsuć ;]. A więc jeździłem sobie tym motorkiem od czasu do czasu bocznymi drogami i byłem bardzo z niego dumny i zadowolony. Postanowiłem że go odnowie. Pewnego ciepłego dnia rozebrałem prawie cały motór bez wiedzy ojca i gdy to zobaczył to bardzo się zdziwił, jednak życzył mi powodzenia i abym się nie z nie zniechęcił szybko. Oczywiście potrzeba dużo $ na taką zabawę i ojciec zgodził się finansować to ale tylko pod warunkiem że ją skończę i nie oleje przy tym nauki ;]. Przystałem na te warunki i tak przeleciały wakacje w które zdążyłem zrobić na prawdę dużo, jednak nie wystarczająco by się nią przejechać. No i motorek stoi pod płachtą na cieplejsze dni, i tylko gdy się ociepli ruszam do roboty i kończę maszynę! Koniecznie na wakacje w 2008 musi być gotowa!

  • Tuning

    Żadnej profanacji!

  • Silnik

    Typ: S32
    Rodzaj obiegu: dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym
    Ilość cylindrów: 1
    Średnica cylindra: 61,5 mm
    Skok tłoka: 58 mm
    Pojemność skokowa: 173 ccm
    Stopień sprężania: 6,6
    Moc: 9 KM / 5000 obr/min.
    Gaźnik: typ GM24U1 ; Ø gardzieli: 24 mm
    Zapłon: iskrownikowy
    Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm

  • Zawieszenie

    Rama: kołyskowa z rur stalowych o przekroju prostokątnym
    Zawieszenie koła przedniego: na wahaczu średnim pchanym i elementach
    resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi
    Zawieszenie koła tylniego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących
    z progresywnymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi
    Hamulce: szczękowe, pełno piastowe o średnicy bębnów 160 mm
    Koła: szprychowe z ośkami przetykanymi

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pierwsza podróż 10km od domu z kolegą na tylnym siedzeniu.
    Wypadek na bocznej drodze spowodowany przez starszego pana w berecie. Na szczęście mi ani motorkowi nic się nie stało!

  • Perspektywy

    Skończyć ją i w końcu się przejechać! Lepiej mi się jeździ na niej niż na skuterze ;].

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Klasyczny wygląd
    +Bardzo fajne zawieszenie
    +Prostota działania


    -Praktycznie nie posiada ;]

    A tak serio to nie potrafię cały czas zlikwidować wycieków ze skrzyni ale chyba już mam na to sposób, przekonam się dopiero na wiosne.

  • Osiągnięcia

    -"Dzwon" bez uszkodzeń
    -Wyścigi z skuterem 125cm, wygrany :)
    -'Cinkol' wzięty na dwójce

  • Marzę o...

    Czymś mocniejszym na pewno!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Peugeot Trekker 50
  • Volkswagen Golf
  • Suzuki DR 350
  • Suzuki GSX 600F
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ