facebook
System PJ
to 129 360 pojazdów na 669 331 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Chart 210 1989r

Oglądano już 2942 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Chart 210 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    huberts

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Trzebcz-Centrum

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    3 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motor oryginalny przejdzie delikatne odświeżenie, pali, jednak jeszcze nie jest wyregulowany. Kupiony 4 listopada 2010 r., 11 listopada 2010 r., wykonana pierwsza jazda, podczas której rozpędziłem się nim do zawrotnej prędkości 60 km/h

    19.03.2011

    Remont już w sumie na ostatniej prostej, zostało złożyć koła i wszystkie inne części, które poszły do niklowania + kosmetyka :D

    20.05.2011

    Motorower został oficjalnie przywrócony do życia, przez co rozumiem, przerejestrowanie go, nadanie białej tablicy i twardego dowodu rej. Zostało do zrobienia jeszcze kilka rzeczy, ale to już drobnostki

    Wymieniłem moduł zapłonowy, teraz wszystko śmiga już jak należy.

  • Tuning

    Tylko i wyłącznie oryginał.

  • Silnik

    Oryginalny, przebieg 5190 km. Po jednym delikatnym remoncie:

    - wymiana pierścieni (produkcji FPT Prima w Łodzi)
    - wymiana wszystkich łożysk w silniku (SKF, na wale z luzem C3)
    - nowe uszczelki
    - nowy olej w skrzyni LUX 10 :D

  • Zawieszenie

    Przednie, komfortowe, odnowione hydrauliczne (zalane świeżym amortyzolem), z oryginalnymi gumami na lagach :)

    Tylne, dla mnie idealne (trochę twarde), odmalowane, przy pozostawieniu oryginalnych krośnieńskich, białych napisów.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jazda, ale w pamięci zostanie kilka, m.in.

    - przypchanie, przyjechanie z górki z nim do domu, po wejściu byłem szczęśliwy jak nikt, a spocony jak po mocnym treningu a to tylko 5 km;
    - przejazd tydzień po kupnie, z linką gazu w rękach (urwana manetka), bolały palce :)
    - pierwsza podróż po remoncie i to cudowne uczucie :D
    - powrót do domu w wielką burzę, ściana deszczu, ulice to rzeki, po 10 min jazdy byłem cały mokry, bez kawałka suchego
    - pierwsze przejechane bez przerwy 20 km (powrót do domu w I dniu wakacji, przez wszystkie wioski na około :D )

  • Perspektywy

    Jak najwięcej nim jeździć, żeby się nie psuł, zachować w jak najlepszym stanie - dla potomnych :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY:
    - elastyczny, ekonomiczny silnik
    - miękkie przednie zawieszenie
    - wygodna pozycja za kierownicą
    - wygląd, wszystko elegancko spasowane
    - małe spalanie
    - charakterystyczny gwizd silnika
    - kręci od najniższych obrotów


    MINUSY:
    - ma swoje humory (mam nadzieję, że to przejściowe)
    - toporny na uwagi i wyzwiska (jak nie chce odpalić albo gaśnie w jeździe to zdarza mi się go powyzywać)
    - brak 4 biegu :)

  • Osiągnięcia

    Odremontowanie go, to mój pierwszy taki projekt, nie wyszedł chyba tak źle

  • Marzę o...

    WSK 125, WFM 125, Junak

Komentarze (3)

  • 2011-05-25 21:28:31

    panie dobry sprzęt
    życzę pomyśnego złożenia charta
    wpadnij do mnie bo tez przeprowadzam remont mojego charta

  • 2010-11-05 14:58:42

    Powodzenia w pracy renowacyjnej daj więcej fotek zapraszam do mojego Charta. Pozdrawiam.

  • 2010-11-04 19:34:39

    hehe super sie prowadzi jeździłem bo kolega ma daje 10/10 i zapraszam do mnie mojego mondziaka w ghia x

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kawasaki ZX-12R
  • MZ TS 150
  • Vespa PK 50 XL2
  • Peugeot Speedfight2 50
  • Zipp Quantum
  • WSK 175

Co robią kierowcy na PJ