facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Chart 211 1990r

Oglądano już 10920 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Chart 211 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    Błażej

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Skarżysko-Kamienna

  • Pojemność

    50 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Oryginalny odrestaurowany na oryginał Chart 211 z kołami aluminiowymi Grimeca SACHS


    Części fabrycznie nowe i oryginalne to :

    - tłok, pierścienie oraz sworzeń tłoka
    - tuleje wahacza
    - moduł zapłonowy
    - przednia zębatka napędowa
    - kierownica
    - tylny błotnik (część długa)
    - pedał hamulca tylnego
    - przełącznik zespolony lewy (prawy ideał fabryczny)
    - półka górna zawieszenia
    - gumy podnóżek
    - korek baku
    - czujnik stopu tylny
    - osłonka plastikowa śruby trzymającej kierownicę
    - śruby wentylowane przedniego zawieszenia
    - kopniak
    - dźwignia biegów
    - błotnik przedni
    - przesuwki świateł

    Na chwilę obecną tylko tyle pamiętam




    Elementy, które są nowe, współczesne

    -kolanko wydechowe
    -akumulator
    -gumki na linkach (maskownice linek)
    -gumy zawieszenia przedniego
    -simmeringi i łożyska w kołach
    -linka gazu, linka licznika i sprzęgła
    -dętki w kołach
    - sprężyna stopek centralnych
    - łańcuch YBN


    Przedni błotnik nowy i oryginalny !!
    Natomiast tylne błotniki były malowane przez lakiernika samochodowego specjalnym lakierem strukturalnym do zderzaków samochodowych. Lakier ten specjalizuje się chropowatością, dzięki czemu nikt nawet nie wie, że błotnik był malowany, ponieważ wygląda on jak oryginał przedni. Lakier jest bardzo mocny. Nie porysuje się od normalnej eksploatacji. Błotniki tylne są w stanie idealnym, nie były nigdy łatane, spawane ani klejone. Końcówka jest zachowana w stanie idealnym. Natomiast część długa (ta pod siedzeniem) jest nowa !

    Pozostałe części takie jak: Kierunkowskazy, lampa przednia, błotnik tył końcowy, bagażnik, tłumik, schowki plastikowe, licznik i jego obudowa, osłona łańcucha, stacyjka, blokada kierownicy, zamek schowka, kanapa.
    Wszystkie te części są oryginalne i zachowały się w stanie idealnym !!

    Koła są idealnie proste. Nie mają żadnego, nawet najmniejszego bicia !

  • Tuning

    Zadnego

  • Silnik

    Ideał na plombie w stanie idealnym po wymianie całej \"góry\" czyli szlif cylka, nowy tłok ZMD itd

  • Zawieszenie

    Wszystko oryginał
    przód po regeneracji zalany amortyzolem. Tył nie ruszany

  • Car Audio

    Dźwięk z tłumika ?

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Skończenie go.

  • Perspektywy

    SPRZEDANY

  • Plusy i minusy pojazdu

    Żadnych wad nie ma chart !

  • Osiągnięcia

    60 km/h ;)

  • Marzę o...

    Junaku oraz prawie jazdy kat. C

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Baotian BT50 QT9
  • Suzuki Katana AY 50
  • Malaguti Ciak 50
  • Skoda Forman
  • Suzuki SV 650s
  • Opel Omega

Co robią kierowcy na PJ