Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

2003 r.
Rybnik-Kamień
89 cm3
15 KM
0.00 s
-pokrywa TNT carbon, 
-czerwona dźwignia sprzęgła TNT, 
-kick starter TNT carbon, 
-pojemnik na płyny z silnika (cały polerowany, pokrywa - lakier proszkowy wiśniowy + naklejka hrd), 
-fajka + przewód NGK Racing, 
-nowa świeca NGK, 
-licznik motogodzin KOSO, 
-dźwigna zmiany biegów - lakier proszkowy wiśniowy, 
-silnik malowany przez lakiernika na srebro, 
-osłona zębatki od Yamahy DT 50 + naklejka, 
-klamka sprzegła ASV + nowa linka sprzęgła, 
-zaślepka od pompy oleju malowana proszkowo na wiśniowo + naklejka, 
-reperturka pompy wody Buzzetti + uszczelniacz. 
-zawieszenie przód/tył zostało utwardzone (Paioli), 
-przód został wypolerowany, nastepnie obklejony carbonem i na to naklejka Paioli. 
-wymieniona pompa hamulcowa przód, na radialną pompę firmy Brembo, 
-półka Paioli (lakier proszkowy wiśniowy), 
-przód/tył wymienione zostały klocki na nowe - Galfer Semi. 
-mechanizm popychający (od tylniej pompy) polakierowany proszkowo na wiśniowo, 
-siedzenie obszyte pod styl Sherco, 
-osłona amortyzatora Ufo, 
-plastiki przód Polisport, tył Ufo,
-lekka polerka pompy hamulcowej tył, 
-polerowane nóżki kierowcy, 
-dźwignia hamulca, 
-adapter do zacisku tylniego, 
-puszka filta została polakierowana na czarno i obklejona carbonem + wiśniowa siateczka, 
-bak Acerbis, 
-kierwonica Hebo, 
-dwa wyłączniki zapłonu, 
-włącznik/wyłącznik świateł, 
-rollgas Domino krótki skok (metalowy), 
-manetki ProGrip, 
-lampa przód halogenowa Ufo.
-króciec ssący Metrakit
-Gaźnik 21mm
-membrana Polini,
-tarcze sprzęgła MRD, 
-łożyska wału S6 HQ (kosz teflonowy), 
-korbowód Top Racing STD, 
-łożysko korbowodu Metrakit HQ, 
-wydech Conti CHR chrom (z dwoma końcówkami), 
-nowe sprężynki wydechu, 
-filtr powietrza Revo,
-2 chłodnice, 
-czerwone przewody MotorForce, 
-przewód paliwa Free Line Racing, 
-filtr paliwa MotorForce Fast Flow, 
-wszystkie ślizgacze wymienione na nowe.
Wachacz malowany lakierem proszkowym na srebno, koła Excel zostały rozebrane, obręcze pomalowane lakierem proszkowym na czarno, piasty na wiśniowo także lakierem proszkowym, szprychy + nyple odnowione, następnie skręcone i proces centrowania kół, zaciski rozebrane, pomalowane na wiśniowo lakierem proszkowym, wymienione uszczelniacze i złożone do kupy.
Tuning Wizualny był robiony dawno, Silnik złożony w Styczniu 2011r i nie jeżdżony, teraz czas na regulację i docieranie. Zdjęcia dodam, gdy skończę robi nową elektrykę. ; ))
+Wygląd
+v-Max
+Przyśpieszenie
+Wygoda jazdy
Zapodaj jakieś normalne fotki ;)
fajna naklejka ;) wpadnij do mnie i oceniaj;)