facebook
System PJ
to 129 231 pojazdów na 668 630 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S 50 1982r

Oglądano już 3911 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S 50 »
  • Rocznik

    1982 r.

  • Właściciel

    kedor1

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    ok/Poznań

  • Pojemność

    49 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój stary motorek.... :) dobrze sie nim jezdziło ale zepsuł sie starter i sprzedałem....

  • Tuning

    Standard wersja najstarsza.... :(

  • Silnik

    Nówka wymieniony był cały w 2005roku... :)

  • Zawieszenie

    Nie za twarde nie za miękie.... :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Było ich kilka.... :)

  • Perspektywy

    Simson SR50!!!! ZAKUPIONY!!! !!! :)

Komentarze (37)

  • 2010-11-01 11:33:16


    Podoba mi się ten simson ogólnie widać że właściciel dba.też jestem z Poznania :)

    Zapraszam kolege na forum poświęcone pojazdom simson
    www .simsony.info

  • 2010-08-26 20:22:37

    Witam ;)
    fajny i zadbany 10/10
    POZDRAWIAM
    S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I
    ZAPRASZAM DO MNIE

  • 2010-04-06 13:57:07

    Piękny simek..Ładnie sie prezentuje!!
    wpadnij do mnie!!

  • 2010-01-02 17:48:23

    Ładny simek widać że zadbany, zapraszam do skomentowania mojego simka ;)
    Zapraszamy na forum:
    *****simsony.com.pl

  • 2009-11-09 19:49:25

    spoko sprzecior daje 10/10 szerokości i bezawaryjności skomentuj moje

  • 2009-09-09 21:48:12

    ładny sim zapraszam na simsony.xgsm.pl

  • 2009-08-30 21:14:42

    super simer 10/10 zapraszam do mnie

  • 2009-07-28 17:44:31

    Fajna maszyna 10/10 szerokosci i zapraszam do mojej motorynki ;p

  • 2009-06-01 09:08:21

    spoko simek daje max 10/10
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2009-03-19 14:11:57
    Użytkownik usunięty

    spoko maszyna fajnie sie prezentuje daje 10/10
    zapraszam do mnie

  • 2009-03-12 14:33:26

    fajny simsonek :)

  • 2009-03-08 14:37:20
    Użytkownik usunięty

    Fajny simson daje 11\10 świetnie sie prezentuje widac ze zadbane moto wpadnij do mnie i zostaw coś po sobie !!! :D

  • 2008-12-30 10:43:11

    ładny simsonek dbaj o niego

  • 2008-12-07 19:09:41

    bardzo ładny simek, zadbany to się ceni ;) pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego simka ;)

  • 2008-10-29 15:18:06

    fajny simek :] zapraszam do mnie

  • 2008-07-17 09:30:58

    niezly simsonek

  • 2008-07-17 07:57:12

    niezly simsonek pozdr i szerokiej zycze

  • 2008-07-08 14:35:22

    Fajny simek, zapraszam do mnie.

  • 2008-07-04 15:54:55

    Simson pierwsza klasa ! Też miałem s50 to wiem co to znaczy... zapraszam do mojego ;)

  • 2008-05-30 22:33:38

    super simek daje MAXI i zapraszam do siebie;) pozdrawiam;)

  • 2008-05-30 08:09:36

    zaje.. simek daje max i zapro do mnie;)

  • 2008-05-18 21:33:23

    Fajny sprzęt :) zapraszam do oglądania mojego:) pozdrowienia i szerokiej drogi :]

  • 2008-05-03 12:59:59

    2 Simsony w garazu! Tylko mogę pomarzyc. Widac ze zadbane i dobrze. Szkoda ze juz sprzedales

  • 2008-05-02 12:35:14

    spox simek :) pozdro

  • 2008-05-02 10:55:15

    bardzo ładny i zdbany sprzęt!!
    zapraszam wszystkich do skomentowania mojego sqtra

  • 2008-05-02 08:59:52

    fajny sim podro

  • 2008-05-01 12:11:43

    nonono zajebisty simson i zadbany

  • 2008-04-19 12:49:04

    fajny simsonek :) zapr. do mnie :)

  • 2008-04-06 10:06:51

    siema zajebiste moto jak by była ocenka to bym dał max pozdrawiam i zapraszam do siebie na komenta

  • 2008-03-24 10:20:44

    fajny simek
    zapraszam do mnie pzdr

  • 2008-03-24 10:00:43

    łądny simson widać że dbasz. Zapraszam do oglądniecie mojego simka

  • 2008-03-23 22:28:40

    ladny byl ja troszeczke bym przy nim pomajstrowal ;p ale nie koniecznie zapraszam do skomentowania mojego simka pozdro

  • 2008-03-23 18:38:38

    Ładny simson,zapraszam do mnie.

  • 2008-03-23 16:59:11

    Nom fajny, fajny.... Spoczko... Wpadnij do mnie :)

  • 2008-03-23 16:08:02

    fajny simek
    zapraszam

  • 2008-03-23 13:59:33

    Super maszyna. 6/6. Pozdrawiam. Zapraszam do skomentowania mojego sprzętu.

  • 2008-03-23 12:55:20

    spoko sima miałeś ;) dodaj swoją SR. pozdro i zapraszam do mnie.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Piaggio NRG
  • Alfa Romeo 145
  • Yamaha Aerox 50
  • MZ ETZ 150
  • Volkswagen Golf
  • FSO Polonez Caro

Co robią kierowcy na PJ