facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 353 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson SR 50 1989r

Oglądano już 2665 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson SR 50 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    RazoRR505

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Grudziądz

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    4 KM

  • Max. moment obrotowy

    5 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Simek zakupiony 20 lutego 2011 roku.
    Początkowo chciałem kupić jakiegoś markowego skutera, tak jak mi doradzał brat. Ale któregoś dnia zacząłem się zagłębiać w temat starych motorowerów i tak oto automat stał się dla mnie ostatnią rzeczą jaką bym kupił. No i szukałem jakieś dobre 2 miesiące odpowiedniego dla mnie moto i już chciałem zacząć szukać Ogarów, a tu nagle pojawił się Simek SR50 z papierami za 850zł co był 100km ode mnie. W opisie na allegro było napisane, że Simek na chodzie tylko gaźnik do wyregulowania, zadzwoniłem do właściciela i okazało się, że zimek nie jest na chodzie -.-, ale to mnie nie zniechęciło i postanowiłem pojechać po niego z Tatą.

    Po przyjeździe na miejsce obejrzałem go trochę (nawet nie wiedziałem na co patrzeć, bo się praktycznie na takim sprzęcie nie znałem) i postanowiłem zakupić, nawet udało się wynegocjować cenę 650zł . Po przyjeździe do domu połowę simka rozkręciłem do malowania, silnik poszedł do wujka. I tak zaczął się dłuższy remont simka (trwał jakieś 2 miesiące z czego miesiąc zastanawiania się nad: \"Czemu to kurwa nie chce chodzić?!\"). Po wymianie kondensatora, przerywacza, fajki i kabla WN okazało się, że winna jest cewka. Po jej wymianie zaczął ładnie pyrkać :D. Były też teorie, iż smar z nowych łożysk miesza się z benką i dlatego nie odpala, dlatego wszystkie łożyska zostały dodatkowo dokładnie umyte w rozpuszczalniku ( oczywiście niepotrzebnie). Później jeszcze ustawienie zapłonu i śmiga pięknie aż do teraz. Pierwsze zdjęcie od góry przedstawia Simka przed zakupem.

  • Tuning

    Żaden jak na razie, jeśli już jakiś to tylko mechaniczny.

  • Silnik

    Oryginalny Simsonowski 4-biegowy, wszystkie łożyska i uszczelniacze są nowe, nowy jest też starter, gdyż poprzedni był przyspawany do wałka startera przez poprzedniego właściciela i pewnego razu spaw mi puścił x) A poza tym to jeszcze nowy gaźnik 16n3-3. Cylek również podobno nowy CX, jeszcze na dotarciu. Zapłon platynki. Kondensator z 126P (chodzi o niebo lepiej niż na Simsonowskim).

  • Zawieszenie

    Tylne zmieniłem na te z 5-stopniową regulacją twardości.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jazda w lesie po deszczu, obrót o 180 stopni i w efekcie wywalenie się -.-

  • Perspektywy

    Zregenerować przednie lagi.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + jeździ
    + całkiem wygodny
    + Wydaje się być szybki, lecz to się okaże, bo jak na razie nie mam linki prędkościomierza.
    + pięknie się zbiera... jak ma dobrze wyregulowany zapłon

    - całkowicie dojechane przednie zawieszenie, w zimę albo na jesień regeneracja

  • Osiągnięcia

    Wyremontowanie i odpalenie.

  • Marzę o...

    WSK 175 Kobuz
    Polonez MR\'83
    Fiat 125p
    Darmowej benzynie.

Komentarze (4)

  • 2011-10-11 15:19:11

    gry12, mógłbyś rozwinąć swój komentarz?

  • 2011-10-01 21:04:50

    ch co to jst.

  • 2011-09-24 19:33:13

    Bardzo fajny Simson. 10/10. Zapraszam do mnie.

  • 2011-06-07 17:27:48

    Fajny simek:)Zapraszam do mnie:)!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mitsubishi Colt
  • Romet 717
  • Nissan Qashqai
  • Nissan Primera
  • Peugeot Jet Force
  • Suzuki GS 500

Co robią kierowcy na PJ