Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1998 r.
Olsztynek
70 cm3
12 KM
0.00 s
Silnik: 
- moc hmm...12KM+ 
- gaźnik tec 21mm 
- Kit Polini 70 Sport (aktualnie 72ccm po portingu na polini Corse) 
- wzmacniane łożyska wału i uszczelniacze NTN do 20 000 rpm 
- wzmacniany pasek napędowy Athena 
- rolki wariatora polini 4,0g 
- sprężyna centralna TR +22% 
- sprężynki sprzęgła WM hard 
- okładziny sprzęgła z dodatkowym chłodzeniem 
- odchudzone sprzęgło 
- stożek BGM Racing 
- sportowy wentylator Naraku 
- tłok firmy Meteor 
- sportowy wydech produkcji KLX (czyi mojej) specjalnie liczony pod cylinder z projektu C30 
- sportowy moduł CDI Naraku 
Pozostałe: 
- 2 tłoczkowy zacisk hamulców z przodu 
- sportowe klocki hamulcowe i okładziny 
- założone czerwone neony pod skuterem 
- siatki tuningowe we wlotach powietrza 
- chwytacz powietrza 
- nowy lakier 
- przedłużka amortyzatora 5cm 
- mocniejsze żarówki w przednich lampach 
- niebieskie postojówki 
- obniżone przednie zawieszenie 
- obrotomierz 
Plan tuningu: 
- wariator malossi multivar 2000 
- jakieś dobre sprzęgło 
- ryflowana podłoga 
- nowe lusterka i kierunkowskazy 
- alu felgi 12'' 
- szersza oponka na tył (140/70/12)) 
Osiągi: 
- V-max - +/- 118km/h po prostej (zależne od ustawień, ciągle rośnie xD) 
- przyspieszenie - 0-50 -3 sekundy; 0-70 - 5 sekund
- maz rpm 12500 obr ;] 
- idzie na koło przednie i tylne xD 
- palenie gumy ? - pestka !