Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1998 r.
49 cm3
4 KM
0.00 s
Wszystko seria + małe modyfikacje. Nie-seria lustra. Ale podobne - nie odbiegają od stylu pojazdu.
Polini SpeedControl Eco Kit + 7,7g
Biała sprężyna +7% Polini z powyższego
Polini AirSpeed
Sprzęgło RMS Race Pro
Dzwon RMS
Wydech PROMA Podium Reverse
GASBOX Malossi
Działa :-) 2suw chłodzony powietrzem. Wersja włoska, książkowo 4,8KM.
Nie za miękkie, nie za twarde. Po polskich dziurach da się jeździć i nie ma odczucia falowania, jeśli mamy w miarę świeże i dobrze napompowane opony. Nie jest to skuter dla dorosłych więc na dziurach dobija ;)
No i daleko do włoskich skuterów jeśli chodzi o wygodę mimo wszystko ;-P
Jeszcze pewnie będzie, nieprzyjemnych rzeczy nie ma co wspominać.
Przy prawidłowych rolkach i dobrze zrobionym gaźniku myślę, że cel jakim jest 2,5-3l/100km w mieście powinien być do osiągnięcia. Póki co patrzę jak spalanie reaguje na wydech.
Za jakieś 1000km do zrobienia kapeć tył.
Czekam na Malossi RedFilter.
Dalsze:
Kat A i Honda Dylan, Majesty lub Gilera 200 4T.
Kat B i 4 koła. (corsa do pracy i scirocco do zabawy).
- wąskie opony
- wysokie spalanie
- jednoosobowy
- światła przód (kiepsko oświetlają)
- takie-sobie zawieszenie (być może to akurat tylko wada danego egzemplarza - ma już w końcu 11 lat)
-/+ małe gabaryty (minus bo dla wysokich tak sobie - trzeba się dobrze zasiąść, plus bo do korków i miasta rewelacja)
+ oryginalny wygląd
+ miarowy kop (przy dobrze wyregulowanym gaźniku etc)
+ niska waga (ok 75-80kg z płynami)
~67km/h v-max po prostej, wystarczające do miasta przyśpieszenie.
Z górki z wiatrem i ze słońcem ~75km/h-80km/h licznikowe ;)
Bez szału, ale trzeba pamiętać że to 10letni sprzęt i ze względu na gabaryty i masę pojazdu, przy wyższych prędkościach jazda była by już mniej stabilna. Poza tym to w zasadzie głównie miejski pojazd ;-)
Co mam to jest. Motoryzacyjnie na pewno pomarzyć można by o futurystycznych motocyklach, które chroniłyby kierowcę w szklane włókno od pogody i wypadków.
Bardziej realistycznie - Honda Dylan 125cc, Italjet Formula 125.
Zdane oba egzaminy na A i B z pierwszej stopy; mniej biurokracji i niższe OC.
Wprowadzenie OC czasowego na jednośladach - tak jak w Niemczech, OC wykupuje się na sezon, od-do.