facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki GSX 750F 2001r

Oglądano już 10264 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki GSX 750F »
  • Rocznik

    2001 r.

  • Właściciel

    gofzi

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    748 cm3

  • Moc

    97 KM

  • Max. moment obrotowy

    71 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.50 s

  • Opis

    Jajo :)

    Ma nawet swojego bloga.

    http://motogof.tumblr.com/

  • Tuning

    Otwarty wydech (ryczący Dominator), założone gniazdo zapalniczki, alarm i światła awaryjne zintegrowane z przyciskiem rozrusznika (wyprodukowane w mojej firmie, mogę załatwić w dobrej cenie), crashpady, na przodzie przewody hamulcowe w stalowym oplocie (HEL) - nie widać na fotach bo niedawno założone.

  • Silnik

    Seryjny - czterosuwowa rzędowa czwórka z chłodzeniem olejowo-powietrznym, zasilanie gaźnikami. Silnik nie do zajechania.

  • Zawieszenie

    Przód - widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, skok 130mm.

    Tył - wahacz, centralny element resorująco-tłumiący, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia przy dobiciu, skok 142mm.

  • Car Audio

    Ryczący wydech ;)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Za dużo żeby wymieniać :)

  • Perspektywy

    Zrobić porządek z hamulcami (patrz niżej).

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:

    + wygląd - podobają mi się obudowane motocykle ale to już co kto lubi...
    + wygodna pozycja - mam porównanie z Hayabusą i na jajku jest dużo wygodniej
    + sprawdzona konstrukcja silnika - wytrzyma chyba wszystko, najwyżej wolne obroty skoczą jak się za mocno zagrzeje
    + bardzo dobre opony (Michelin Pilot Road 2)
    + lusterka składające się przy uderzeniu (dzięki temu się nie łamią)
    + rzędówka - bardziej niż V-ka wybacza nagłe odjęcie gazu w złożeniu (częsty błąd początkujących)
    + dwa przebiegi dzienne (tripy) i zegarek
    + gdy świeci N to neutral naprawdę jest wrzucony (w innych moto czasami puszczasz sprzęgło i robisz żabę ze świecącym neutralem)

    Minusy:

    - przedni hamulec nie jest konstrukcją, z której Suzuki może być dumne
    - oryginalne przewody hamulcowe trochę puchną przy ostrej jeździe (HEL-e nie)
    - łatwo ślizgnąć tył przy mało wprawnej jeździe
    - zły wybór na jazdę zimową (po lodzie)
    - za ciężki do stuntu
    - kranik - łatwo załatwić silnik zostawiając na PRI
    - mało wygodna pozycja pasażera (za wysoko podnóżki)
    - plastiki (znaczek GSXF) i dekiel silnika lecą nawet przy parkingowym szlifie (crashe pomagają)
    - dla szerokich lusterka mogą być zbyt wąsko rozstawione (ale są dostępne podkładki), chociaż miałem takie podkładki i nic nie dały, więc jeżdżę bez
    - brak wskaźnika temperatury oleju - ale raczej nie jest potrzebny
    - brak wskaźnika S (kosy)
    - mały prześwit (raz zdarzyło mi się dobić próg zwalniający jadąc ok. 5km/h)
    - przednia lampa ma osobny reflektor do długich świateł, przez to jadąc na krótkich wygląda to tak jakby jeden reflektor był spalony i jak migają z naprzeciwka to nie wiesz czy coś stoi, czy migają bo nie masz światła
    - gaźniki + rocznik = brak możliwości wykonania synchro, nie przeszkadza to w niczym, ale na wolnych obrotach nie chodzi tak równo jak moto na wtrysku - ale każde moto w tym wieku zasilane gaźnikami będzie tak miało

    Dla niektórych minusem może być charakterystyczny dźwięk olejaka, mi się podoba - szczególnie z Dominatorem.

    Motocykl ogólnie jest duży i ciężki (230kg) co może być zarówno zaletą jak wadą.

    + na polskich drogach (dziury, koleiny) prowadzi się pewnie i przewidywalnie, nie ma ryzyka że atakowanie torów tramwajowych pod małym kątem skończy się szlifem

    - ciężko postawić na centralkę (mi się udaje, ale to nie jest motocykl dla kobiet, chociaż znam kilka które latają jajem i sobie radzą)
    - ciężko manewrować do tyłu pod górę - przydałby się wsteczny :)
    - za mała prędkość w manewrach parkingowych, czy zablokowanie przodu w złożeniu nawet przy parkingowej prędkości = gleba

    Niektórzy mówią że za ciężki do miasta - jak dla mnie bzdura, jeżdżę głównie po mieście i daje radę.

  • Osiągnięcia

    30 punktów to chyba nie jest osiągnięcie którym warto się chwalić :) Do tego pierwsze miejsce w konkursie na najgłośniejszy motocykl organizowanym przez BP - 121.5 dB ;]

  • Marzę o...

    Obiekt marzeń już mam - GSX1300R, Hayabusa :) też jest na PJ. Miałem problem z decyzją, myślałem o VFR (bo V-ka), ZX12R albo XX, ale w końcu wybór padł na Haykę.

    http://polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Hayabusa/141798

    Jajo spełniło swoją funkcję, teraz stoi w garażu i czeka na sprzedaż :)

Komentarze (12)

  • 2021-01-31 18:47:31

    Piszesz o tych małych prędkościach parkingowych a mi ciężko się z tym zgodzić, może dlatego że ostatnie lata spędziłem na motocyklach typu enduro\r\n2 sprawa po co hamować przodem na niskich prędkościach? \r\nJajko dopiero poznaje, ale w prowadzeniu jest lekki, w mieście lata się jak skuterem..\r\nPozdrawiam

  • 2012-02-25 17:25:05

    Bardzo ładna Suzi,\r\nPrzy okazji, poruszyłeś naprawdę ważne kwestie w plusach/minusach,\r\naż zaczynam myśleć nad małymi modyfikacjami w swoim.\r\nTymczasem zapraszam do siebie i szerokości na drodze!

  • 2010-07-19 13:55:18

    ładny moto , czarny chyba jest najlepszy pod względem wyglądu, myśle sobie kiedyś takiego sprawić, ale zobaczymy. Jedyne co bym zmienił , zn nie da sie ale moim zdaniem lepiej by wyglądał z normalnym światłem tylnim i pr

  • 2010-07-02 12:09:31

    Fajne jajo, mi również się podoba z wyglądu :) Pozdrawiam i szerokości!

  • 2010-05-29 13:26:19

    Ostatnie rozwiązanie jest ciekawe, bo masz oświetloną całą drogę od przedniego koła aż po horyzont. Tylko wtedy żarówki mogą się szybko przepalać.

  • 2010-05-29 13:25:00

    Żarówka ma 2 włókna, krótkie i długie. Można spiąć na 3 sposoby. Na krótkich świecą obie lampy z włóknami krótkimi. Na długich świecą oba włókna długie lub wszystkie 4 włókna.

  • 2010-05-24 18:41:18

    Mój jajcok świeci na krótkich oboma światłami i na długich też. Można to bez problemu zrobić, Średni elektryk za 5 dych ci to zestroi. Dla mnie nie był za ciężki, przy dużych prędkościach to zaleta. Fajne to twoje jajo.

  • 2010-05-16 21:36:57

    Pasujecie do siebie.Pozdrawiam.

  • 2010-05-11 14:10:05

    narazie pali 5l

  • 2010-05-10 16:13:06

    SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER MOTO 10.10
    ZAPRASZAM DO MNIE
    CZEŚĆ

  • 2010-04-05 09:49:40

    Spoko sprzęt 10/10.Pozdro wpadnij ocenić mojego komarka

  • 2010-04-04 21:39:24

    Bardzo ładny sprzęt,zadbany i fajnie się prezentuje
    10/10 Zapraszam do mnie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Ford Escort
  • Mercedes C
  • Renault Clio
  • Peugeot 307
  • Honda CBR 125

Co robią kierowcy na PJ