facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 302 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 125 1964r

Oglądano już 6010 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 125 »
  • Rocznik

    1964 r.

  • Właściciel

    Fihu_Motórzysta

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Krasnystaw

  • Pojemność

    123 cm3

  • Moc

    6 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Z czasem opisze wszystko co i jak ...

  • Tuning

    Klasyk.

  • Silnik

    Dane podstawowe
    Model S01-Z
    Zapłon iskrowy
    Liczba cylindrów 1
    Średnica cylindra 52 mm
    Skok tłoka 58 mm
    Pojemność skokowa 123 ccm
    Stopień sprężania 6,9
    Moc znamionowa 6,5 KM
    Liczba obrotów przy mocy znamionowej 4850 obr/min
    Największy moment obrotowy 1,0 kGm
    Obroty momenty maksymalnego 3500 obr/min
    Dwusuw z przepłukaniem zwrotnym
    Ciężar suchego silnika ze sprzęgłem, skrzynką biegów i pełnym wyposażeniem 22,0 kg
    Kąt wyprzedzenia zapłonu 23-24 stopnie , to jest w położeniu tłoka 3 mm przed ZZ (zwrotem zewnętrznym)

    Kadłub silnika
    dzielony , skrzynia korbowa i obudowa skrzynki biegów ze stopu aluminium LA-2A; skrzynia korbowa uszczelniona na czopach wału korbowego za pomocą pierścieni gumowymi z wkładkami stalowymi, odpornymi na działanie oleju i paliwa, typu Simmera
    Cylinder z żeliwa specjalnego
    Głowica cylindra odejmowana, odlewana ze stopu aluminium AK-9
    Tłok o dnie wypuklym, ze stopu aluminium LP1-LWT, 2 pierścienie uszczelniające, sworzeń tłokowy osadzony pływająco
    Korbowód odkuty ze stali stopowej 14 HG, przekrój trzona dwuteowy
    Wał korbowy składany, przeciwcieżary ze stali węglowej, czopy i pierścień łożyska korbowodu ze stali stopowej
    Łożyska główne kulkowe - 4 szt.
    Łożyska korbowodu wałeczkowe, trzyrzędowe, bez koszyczka
    Smarowanie silnika mieszanką (olej z paliwem w stosunku 1 : 20)
    Chłodzenie powietrzem
    Gaźnik poziomy o przelocie 20mm
    Układ wylotowy rura wydechowa o długości 670 mm w silniku S01-Z z tłumikiem i wkładką wyciszającą
    Wyposażenie elektryczne iskrownik-prądnica prądu przemiennego 6V, o mocy 28 W, wbudowany w koło zamachowe, świeca zapłonowa z gwintem M14x1,25 o wartości cieplnej 225 wg oznaczenia BOSCH (Iskra F75)
    Rozruch nożny za pomocą dźwigni z wycinkiem koła zębatego
    Sprzęgło cierne, trzytarczowe, korkowe, mokre (pracujące w oleju), umieszczone na walku głównym skrzynki biegów
    Przeniesienie napędu silnik-sprzęgło łacuchem tulejkowym jednorzedowym 3/8"x7,5x44, ogniwa o średnicy tulejki 5mm; przełoenie napędu 2,31
    Skrzynka biegow o układzie kół zębatych stale zazębionych, uszczelniona od strony odbioru napedu uszczelką pierścieniową, z wkldką gumową odporną na działanie oleju, typu Simmera - pracująca w oleju
    Liczba biegów 3
    Wielkość przełożeń w silniku
    na I biegu 3,16
    na II biegu 1,49
    na III biegu 1,00
    Wielkość przełożeń w silniku Zmiana biegów dźwignią nożną za pośrednictwem mechanizmu umożliwiającego włączenie tylko jednego biegu, za jednym naciśnięciem dźwigni nożnej do oporu; po włączeniu biegu dźwignia powraca do poxycji wyjściowej
    Odbiór napędu łańcuchem rolkowym jednorzedowym 1/4" x 7,75 o średnicy rolki 8,5 mm
    Mocowanie silnika na 4 śrubach

Komentarze (7)

  • 2011-04-06 22:35:13

    Piękna maszyna 10/10 Pozdrawiam i zapraszam do oceny moich motocykli

  • 2011-02-09 14:59:36

    Nie no stary piękna !!!!

  • 2010-11-19 23:12:23

    WOW !!! SUPER !!!

  • 2010-07-28 10:39:27

    Piękna WSK masz może foty jak wyglądała wcześniej ;)

  • 2009-04-02 21:06:14

    nieźle się prezentuje maszyna
    zapraszam do mojej WSK

  • 2009-03-12 14:34:32
    Użytkownik usunięty

    spoko maszyna fajnie sie prezentuje daje 10/10
    zapraszam do mnie

  • 2009-02-12 18:50:59

    daj foty

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kymco Super 9
  • Mitsubishi Colt
  • Italjet Formula 50
  • FSO Polonez Caro
  • Yamaha Virago 250
  • Simson S51 Enduro

Co robią kierowcy na PJ