facebook
System PJ
to 129 259 pojazdów na 669 550 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zipp Shock 2009r

Oglądano już 19156 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zipp Shock »
  • Rocznik

    2009 r.

  • Właściciel

    Olo

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Łódź

  • Pojemność

    125 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    made in china




    Skuter-Plaza Servis
    Łódzkie, dojazd do klienta.
    GG 2251365
    tel. 669-450-923

  • Tuning

    -Zdjęta blokada na module
    -Nowy silnik 125ccm
    -Obrotomierz
    -Tank-pad
    -sportaśne wentylki
    -wskaźnik temperatury oleju
    -dodatkowe światła stopu (led)
    -chłodnica
    -karbonowe kierunki (led)
    -naklejki
    -tylna opona michelin 110/70ZR17
    -przednia opona metzeler
    -fajka NGK
    -paski ledowe zamiast postojówek
    -świeca NGK
    -zębatka zdawcza (15 zębów)
    -wygładzenie i polerowanie gaźnika oraz kolektora ssącego
    -magnetyzery
    -stożek
    -polerka wewnętrzna kolektora wydechowego
    -tłumik przelotowy z wbudowaną strumienicą http://www.youtube.com/watch?v=ZrGrOXPHnDs http://www.youtube.com/watch?v=9Q-5eAeym1Q
    -gaźnik mikuni vm22

  • Silnik

    benzynowy, 1 cylindrowy, 4t, 4 biegi, na licencje hondy ;d

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wymiana tylnej żarówki (widać na zdjęciu). Skręcając w prawo, gości mi lanosem wyjechał z lewej(miałem pierwszeństwo) aby w niego nie przywalić to się wywaliłem na prawą stronę przy hamowaniu. Gościu sobie pojechał dalej jak gdyby nigdy nic :( ale go dogoniłem na najbliższych światłach i musiał bulić. Na szczęście skończyło na kilku ryskach. Jak odkręcałem gaźnik to zobaczyłem na nim napis JAPAN :O. Zakończenie sezonu 2010 przejazd przez Łódź, około 100 skuterów. www.grupauc.net. Pierwsze miejsce na wyścigach po torze w klasie 49ccm 4t. Objechałem ogara 900, crs 125 (oszust), bartona gtr i jaszcze jakieś dwa skutery. Wycieczka z Łodzi nad Jeziorsko. Przejechał 100km z pękniętym kolektorem ssącym. Musiały być minimum 3 tysiące obr. na biegu jałowym żeby nie zgasł, a jak podczas jazdy puszczałem gaz to w ogóle nie było czuć żeby silnik hamował.
    Holowanie CPI GTR przez 35km. Na 125ccm na razie nic nie było ciekawego :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    +ładna stylistyka
    +tani
    +2 schowki
    +manualna skrzynia biegów
    +hamulce tarczowe
    +4t
    Minusy:
    -drgania przy wielki prędkościach
    -słabe przednie światła

  • Osiągnięcia

    Na zębatce zdawczej 14z wskazówka doszła do literki F na elektronicznym miałem 86,4km/h, natomiast na zębatce zdawczej 15z wskazówka była prawie pionowo do dołu, a na elektronicznym było 89km.h za to rekord życiowy to 94,9 ;D. Weelie i stoppie. Sam go serwisuje ;)

  • Marzę o...

    -tańszym paliwie
    -tańszym cukrze
    -Kawasaki ninja zx636r
    -Barkas
    -Audi S5



    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    _VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_
    __VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV__
    ___VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV___
    ____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV____
    _____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____
    ______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______
    _______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_______
    ________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV________
    _________VVVVVVVVVVVVVVVVVVV_________
    __________VVVVVVVVVVVVVVVVV__________
    ___________VVVVVVVVVVVVVVV___________
    ____________VVVVVVVVVVVVV____________
    _____________VVVVVVVVVVV_____________
    ______________VVVVVVVVV______________
    _______________VVVVVVV_______________
    ________________VVVVV________________
    _________________VVV_________________
    __________________V__________________
    _____________________________________
    Jeśli już tu jesteś - zostaw komentarz ;)
    A JA ODWDZIĘCZĘ SIĘ TYM SAMYM!

Wyróżnienia

Komentarze (74)

  • 2014-04-26 22:40:46

    Siemka! Z Łodzi jesteś widzę :D Do zobaczenia na trasie w takim razie ;-)

  • 2013-10-10 16:30:47

    WITAM! \r\nmam takie pytania.\r\nposiadam ten sam motorower jednakże jest to 50ccm i chciałbym założyć na tył tą samą oponę co Ty masz i zastanawiam się czy będzie dużo wolniej jechał.? Po prostej leci 80 km/h .

  • 2013-08-08 00:59:29

    Porządna kosiara :) Zapraszam do mnie

  • 2013-06-25 10:25:14

    kozacka maszynka :P

  • 2013-01-16 20:37:22

    Świetna maszyna 15/10. Szerokosci wbijaj do mnie

  • 2012-07-12 21:22:53

    super zippek widze ze bardzo zadbany, super pomysly . mam tylko pytanko bo tez zamierzam wymienic na 125 albo chociaz 110, bardzo sie rozni wizualnie z zewnatrz, i ile mniej wiecej kosztuje cala wymiana ?

  • 2012-02-24 07:50:03

    Cześć!Chciałbym Cię zaprosić na największe forum, poświęcone jednośladom ze stajni Zipp\\\\\\\\\\\\\\\'a, które znajduje się pod adresem: Zipp-Forum.pl Zapraszamy do wzięcia udziału w dyskusjach związanymi z mechaniką, techniką doskonalenia jazdy, przeróbkami wizualnymi i mechanicznymi. Na forum mamy wielu ekspertów, którzy zawsze służą pomocą. Na forum panuje przyjemna, rodzinna atmosfera. Ponadto, współpraca ze sklepami umożliwia nam na przeprowadzanie konkursów z przewidzianymi nagrodami! :D Pozdrawiam.

  • 2011-10-13 12:37:04

    No ładny ładny :p Daje 10/10 !
    Pozdr ; )

  • 2011-09-25 17:52:59

    PIĘKNY JEST ;D 5/5 WBIJAJ TOO ME ;)

  • 2011-09-17 12:01:06

    ładna maszyna..;) zapraszam do mnie.

  • 2011-08-29 14:39:50

    swpiotrek, a czemu nie? Jak ktoś by potrzebował serwisu to może się komuś przyda ta reklama :)

  • 2011-08-29 13:30:47

    Czemu reklamujesz serwis Skuter Plaza?

  • 2011-08-06 13:27:23

    Fajny motorek, bardzo mi się podoba.
    Widać, że o niego dbasz.
    Życzę SZEROKOŚCI i zapraszam do mnie

  • 2011-07-22 00:05:58

    fajny sprzęt, fajny dźwięk;)

  • 2011-07-20 19:55:44

    Fajna maszynka szerokości na drgach ;))

  • 2011-07-02 19:36:56

    Kevin sam jesteś żenada. Spójrz sobie na hondę cs1

  • 2011-07-01 13:31:50

    Ta naklejka na przedniej owiewce " Honda " to żenada ;)

  • 2011-06-25 20:20:24

    Bardzo fajny sprzęcik, oczywiście 10/10 wpadnij do mnie szerokości życzę!

  • 2011-06-25 18:45:41

    Piękna maszyna :) pozdro

  • 2011-05-28 22:27:51

    fajna maszynka ;D

  • 2011-05-22 22:02:58

    Ładny Zippek ; D. Szerokości :)

  • 2011-05-08 13:36:30

    ładna maszyna :D zapraszam do mnie

  • 2011-05-07 22:13:22

    Zarąbisty ten Zipp. Podoba mi się. To moto jest bardzo podobne do YAMAHY X1R. Szzerokości:)

  • 2011-05-04 22:42:33

    Maniek, pasuje. Bardzo jestem zadowolony z tej wkładki ;) tylko ciężko było dziurkę w tłumiku wywiercić, nawet wiertło do metalu nie wytrzymało.

  • 2011-05-04 21:12:29

    Dzięki twoja cbr 50 też jest zajebista
    No i mam nadzieje że wkładka pasuje :D:D
    Lewa w górę

  • 2011-05-01 14:38:26

    Bajeczny ten twój zippek ,widać że zadbany i że trochę w niego włożyłeś^^.Pozdrawiam!>
    Lewa w górę;)

  • 2011-05-01 11:27:57

    Fajny motór ;D
    Wpadnij do mnie ;D

  • 2011-04-26 10:38:22

    Fajny sprzęt
    10/10

  • 2011-04-20 00:36:25

    Fajny sprzęt 10/10 Szerokości przyczepności:)!

  • 2011-04-15 21:51:26

    wspaniale utrzymany 10/10
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2011-04-12 21:49:04

    Fajny daje 10/10
    Zapraszam do mnie
    POZDRAWIAM !!!

  • 2011-04-06 19:41:26

    fajny motoerk

  • 2011-04-02 22:07:25

    Ten tłumik :D
    Spoko skut ;]

  • 2011-04-01 22:01:17

    ładne moto ;d

  • 2011-03-22 01:28:15

    Dało coś do osiągów te wygładzenie?
    Co to są magnetyzery?

  • 2011-03-14 15:31:07

    Heh, widze chłop ma "profeszional spszęt" oby tak dalej, ale się zastanawiam ile pieniędzy na to przeznaczył to jednak wolę Komarka :D
    Moto do pozazdroszczenia

  • 2011-03-13 22:08:57

    Heh bardzo ładny, miałem takiego kupować zamiast poprzedniego moto. :D
    Fajnie go zrobiłeś- szerokości! ;)

  • 2011-03-13 19:12:06

    super sprzecik :) pzdr

  • 2011-02-25 17:05:08

    Fajny sprzęt widać że o niego dbasz.
    Zajrzyj do mnie.

  • 2011-02-06 10:49:18

    Zajebisty sprzęcik :PP

  • 2011-01-29 17:54:46

    Bardzo ładny Zipp, zadbany.
    Szerokości!!

  • 2011-01-28 17:14:05

    Extra sprzed i zadbany!!!10\10 wpadnij do mnie z komentarzem

  • 2011-01-28 14:33:06

    ładny sprzet wpadnij do mnie z komentarzem

  • 2011-01-27 14:55:14

    Ładniutki Zipp'ek ;)
    Szanuj i dbaj
    Pozdrawiam, kolega z forum ;)

  • 2011-01-23 13:52:31

    Ładny i zadbany Zipp, dbaj o niego i nie katuj. Pozdro od kumpla z forum.

  • 2011-01-22 19:09:21

    2 foto najlepsze :D Pozdro od admina moto-4t.pl :D

  • 2011-01-10 16:08:52

    fajna maszynka 10/10 . zapraszam do mnie z komentarzem.
    Szerokości życzę.

  • 2011-01-02 22:22:45

    Bardzo ładny ale ile bajerów ;P 10/10 Pozdro Dbaj!

  • 2011-01-02 18:45:29

    co do tej opony to nie ja ją zakładałam :)

  • 2011-01-02 16:29:45

    zjebis*y! :D wpadnij do mnie! :)

  • 2011-01-02 15:29:47

    Ładny i ciekawy tuning ;d
    Pozdro i wbij do mnie :)

  • 2010-12-31 02:01:47

    Ty jakom masz prędkość max ?

  • 2010-12-30 17:35:00

    zębatki mam seryjne
    pozdro ;)

  • 2010-12-30 16:46:49

    Piękny Zipp. Bardzo ładnie się prezentuję. I spoko wygląda. 10/10. Zapraszam do siebie.



    Pozdroo Ping ;D ;P ;] ;)

  • 2010-12-30 11:26:41
    Użytkownik usunięty

    fajna maszyna pozdro dla kierowcow dwóch kółek:)

  • 2010-12-27 01:59:06

    ładny ładny zadbany w miarę ;)

  • 2010-12-11 20:01:08

    fajny moto daje 10/10 wpadnij do mnie.pozdro

  • 2010-11-26 16:26:10

    No no pozazdrościć maszynki....
    Ja tez mam zipka i wszystko jest ok .

  • 2010-11-20 18:49:16

    chyba najlepszy na pj. :: Wpadnij do mnie

  • 2010-11-20 16:44:04

    Niezły sprzęt ;) Wpadnij do mnie

  • 2010-11-20 00:31:38

    Zajebi*sty jest on daje 10/10
    PS. Z kąd można wziąć taki wskaźnik temperatury oleju??

  • 2010-11-10 23:34:54

    ładna maszyna bardzo dopracowana :) szerokości :)

  • 2010-11-10 20:25:30

    motor zrobił na mnie wielkie wrażenie , piękny. widać że ktoś się napracował

  • 2010-11-02 22:48:04

    Akumulator 8Ah jest takiej samej wielkości jak 4Ah zobacz sobie na allegro

  • 2010-11-02 20:05:49

    Masz tu pokaże ci na starym zdjęciu Pokaże ci gdzie się znajduje napis z pojemnością ślinika
    http://www49.zippyshare.com/v/62678891/file.html
    A co do świateł
    Wstaw akumulator 8ah ok 120 zl (Fabryczny ma chyba 4ah)

  • 2010-11-02 15:57:26

    Fajny Motor
    U mnie jest to OK. 3900 Obr/min
    A u cb?

  • 2010-10-24 22:46:53

    bardzo ładny .pozdro

  • 2010-10-10 18:38:01

    Patrzyłem ten napis jest zamazany.

  • 2010-10-10 14:53:05

    zdejmij pług(ten plastik na około silnika) i tam na cylku bd napisane jaka to pojemność:) fajny tłumik i felgi:D szerokości!

  • 2010-10-08 12:51:25

    Bardzo ładne moto :) Widać, że dbasz o sprzęcik, szczery max ode mnie :) Pozdro i wpadnij ocenić moje (Exo)Tico :)

  • 2010-10-02 16:44:40

    Fajny zipp. 10/10

  • 2010-09-29 12:17:29

    Fajne moto. 10/10 Szerokosci.
    Wbijaj do mnie i zostaw cos po sobie ; >

  • 2010-09-15 12:56:27

    świetnie się prezentuje z tymi paskami, 10/10 wpadnij do mnie ! :)

  • 2010-09-06 08:17:55

    spoko maszyna 10/10
    zapraszam do obejrzenia i skomentowania mojego simka

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • WSK 175
  • Yamaha TZR 80
  • Romet Komar
  • Kymco Super 8
  • Suzuki GS 500
  • Beta RR 50

Co robią kierowcy na PJ