facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 300 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zipp Steed 50 2008r

Oglądano już 3086 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zipp Steed 50 »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    magik222222

  • Kategoria

    Skutery

  • Pojemność

    80 cm3

  • Moc

    6 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Skuterek był po dość poważnym tuningu. Teraz jest w kawałkach po wypadku i sprzedany kumplowi który go składa. Niestety nie mogę znaleźć zdjęć jak wyglądał na początku. W zamian daje foty aktualnego stanu podczas odbudowy. W wypadku uległa zniszczeniu całe przednie zawieszenie, przednie kolo, połowa owiewek, karter, zegary i wiele innych rzeczy. Za to rama była lekko zgięta i poszła do prostowania i dodatkowo wzmocniona.

  • Tuning

    - Cylinder 80ccm z głowicą naraku
    - Gaźnik od cbr125
    - Tłumik przerobiony od cbr125
    - Sprzęgło stage6
    - Wariator hebo ng
    - Przełożenia +15%
    - Docisk +2000
    - Sprężynki sprzęgła +1000
    - Sportowy moduł zapłonowy naraku
    - Cewka zapłonowa naraku
    - Zacisk przedni od yamahy aerox
    - Zielona perła z czarną perłowa grafiką
    - Lampa led od yamahy aerox
    - Zrywka
    - Cyfrowo analogowy licznik
    - Obniżony przód o 2 cm
    - Podniesiony tył o 4 cm
    - Opona z tyłu 140
    - Opona z przodu 120
    - Przerobiony kruciec
    - Pasek polini kevlar
    - Zegary cyfrowo-analogowe z obrotomierzem

  • Silnik

    4t orginalnie 50cc chłodzone powietrzem

  • Zawieszenie

    Pośrednie trochę twardsze od speedfight

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Parking w przednim lewym kole samochodu przy ponad 80km/h. Pobyt w szpitalu ponad miesiąc, 3 śruby w nodze, składana ręka i pełno siniaków. Co dziwne rama nie uległa zniszczeniu tylko się lekko wygięła

  • Perspektywy

    odbudować go z kumplem i przystosować na tor. Musi być bardziej agresywny i podnosić znacznie poziom adrenaliny. A dodatkowo szybszy, zrywniejszy i jeszcze bardziej zadziorny.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + był szybki
    + Był zrywny
    + Był wygodny
    + Był agresywny i zadziorny
    + Po przeróbkach vmax ponad 100km/h

    - made in china (nie znaczy to że niemożna go porządnie przerobić)

  • Osiągnięcia

    113km/h na prostej samemu
    Porobienie apki sr50 pod światłami

  • Marzę o...

    Tanim paliwie i bardzie myślących kierowcach na drogach

Komentarze (5)

  • 2012-03-05 05:11:24

    Cześć! Chciałbym Cię zaprosić na największe forum, poświęcone jednośladom ze stajni Zippa, które znajduje się pod adresem: Zipp-Forum.pl. Zapraszamy do wzięcia udziału w dyskusjach związanymi z mechaniką, techniką doskonalenia jazdy, przeróbkami wizualnymi i mechanicznymi. Na forum mamy wielu ekspertów, którzy zawsze służą pomocą. Na forum panuje przyjemna, rodzinna atmosfera. Ponadto, współpraca ze sklepami umożliwia nam na przeprowadzanie konkursów z przewidzianymi nagrodami! :D Pozdrawiam mati5550 (mati55)

  • 2011-01-25 17:59:53

    A fajny zipp 9/10
    ale ja mam 2T a nie 4T :)

  • 2011-01-10 23:04:27

    tłumiczek i cały skuter jest kumpla i jest odbudowywany

  • 2011-01-08 17:12:31
    Użytkownik usunięty

    Ładny skuterek;)
    nie chcesz sprzedac moze tłumiczka;D

  • 2011-01-08 09:13:34

    Niezły skuter, 10/10
    Wpadnij do mnie z komentarzem ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Jawa 500
  • Romet Pony 50
  • WSK 175
  • Volkswagen Golf
  • Yamaha Breeze
  • Kawasaki GPZ 500

Co robią kierowcy na PJ