- Małe spalanie
- Idealny motocykl na pierwszy poważny(z perspektywy czasu cieszę się że kupiłem Gs'a a nie coś mocniejszego, gdyż nawet taki Gieesik potrafi ładnie zaskoczyć :D)
- W sumie wystarczająca moc do śmigania po okolicach, no ale tak czy siak apetyt rośnie w miarę jeżdzenia :D.
- Piękny czarny lakier
Minusy:
- Przy niższych prędkościach pojawia się problem bolących nadgarstków pleców, i tak dalej ze względu na "sportową" kierownice typu clip-on.
- Długie nagrzewanie motocykla.
- Skrzynia biegów, czasami potrafi zdenerwować.
- W dłuższą "autostradową" trasę przydałoby się więcej mocy.
+Spalanie
+Wygląd
+Dobrze wchodzi w zakręty .
+Zadbany silnik jest niedozarżnięcia
+Dźwięk z seryjnego wydechu jest bezcenny .
+Mimo swoich latek bardzo zadbany lakier
+Dość dobre osiągi jak na 46KM
Plusy:
+ niezawodny (póki co :) )
+ pomimo niewielkiej mocy (~48KM) sprawia frajdę z jazdy (a o to własnie chodzi)
+ lekki (gotowy do jazdy w pełni zatankowany ~194kg)
+ zwinny w korkach (GS jest dość wąski więc wciśnie się w wiele miejsc)
+ całkiem dobry dźwięk na wysokich obrotach (powyżej 6k/7k rpm)
+ dużo tanich części
+ owiewki (na obwodnicy i powyżej 100km/h wyraźnie lepszy komfort jazdy niż naked)
+ łatwo stawia się na centralną podstawkę/nogę :]
+ przyzwoite spalanie
Minusy:
- białe felgi (szybko się brudzą i mają nalot, który trudno wyczyścić)
- fabryczna kanapa nie jest zbyt wygodna do jazdy solo, a pasażer zsuwa się do przodu przy hamowaniu lub odjeżdża do tylu przy przyspieszaniu
- przednia lampa/soczewka H1 nie daje zbyt wiele światła (nawet z zamontowaną żarówką H1 Philips X-treme Vision +100%), ale tragedii nie ma. Standardowej żarówki nie ma co montować, bo te to już w ogóle dają marne światło
- brak chłodnicy oleju (przy dużych upałach by się przydała)
- jak to w GS500 silnik hałasuje na różne sposoby. Ten typ tak ma i kulturą pracy nie grzeszy :)
Plusy:
jak dla mnie piekny wygląd
moc jak na przesiadkę z yamahy dt 80
piekny dzwięk jak na 2cylindry
silnik odporny nie do zajechania podobno
Minusy:
-spalanie
- mały zbiornik paliwa który starcza na niecałe 400km
-słabe światło mijania
Suzuki GS 500
Mało pali, tanie części, łatwy w obsłudze.
Suzuki GS 500
Plusy:
- Małe spalanie
- Idealny motocykl na pierwszy poważny(z perspektywy czasu cieszę się że kupiłem Gs'a a nie coś mocniejszego, gdyż nawet taki Gieesik potrafi ładnie zaskoczyć :D)
- W sumie wystarczająca moc do śmigania po okolicach, no ale tak czy siak apetyt rośnie w miarę jeżdzenia :D.
- Piękny czarny lakier
Minusy:
- Przy niższych prędkościach pojawia się problem bolących nadgarstków pleców, i tak dalej ze względu na "sportową" kierownice typu clip-on.
- Długie nagrzewanie motocykla.
- Skrzynia biegów, czasami potrafi zdenerwować.
- W dłuższą "autostradową" trasę przydałoby się więcej mocy.
Suzuki GS 500
+ mały
+ lekki
+ nawet ładny
- pozycja średnia dla moich pleców
- moc nie powala
Suzuki GS 500
+ Idealne moto pod A2
- Średni dół
Suzuki GS 500
Same plusy.
Suzuki GS 500
+Spalanie
+Wygląd
+Dobrze wchodzi w zakręty .
+Zadbany silnik jest niedozarżnięcia
+Dźwięk z seryjnego wydechu jest bezcenny .
+Mimo swoich latek bardzo zadbany lakier
+Dość dobre osiągi jak na 46KM
- Na akumulatorze
Suzuki GS 500
-Tanie częsci
Suzuki GS 500
+Małe spalanie
+Dobry układ jezdny
+Przyspieszenie
+Vmax
+Wygodna pozycja
+Duży zbiornik paliwa
+Silnik
Suzuki GS 500
+ Wygodny,
+ Niewielkie spalanie,
+ Tanie części,
+ Wytrzymały,
+ Hamulce.
- minusów nie dostrzegam. :)
Suzuki GS 500
+ Dobra poręczność, niska masa własna, przyzwoite osiągi, niskie zużycie paliwa.
- zbyt mały promień skrętu.
Suzuki GS 500
Plusy:
+ niezawodny (póki co :) )
+ pomimo niewielkiej mocy (~48KM) sprawia frajdę z jazdy (a o to własnie chodzi)
+ lekki (gotowy do jazdy w pełni zatankowany ~194kg)
+ zwinny w korkach (GS jest dość wąski więc wciśnie się w wiele miejsc)
+ całkiem dobry dźwięk na wysokich obrotach (powyżej 6k/7k rpm)
+ dużo tanich części
+ owiewki (na obwodnicy i powyżej 100km/h wyraźnie lepszy komfort jazdy niż naked)
+ łatwo stawia się na centralną podstawkę/nogę :]
+ przyzwoite spalanie
Minusy:
- białe felgi (szybko się brudzą i mają nalot, który trudno wyczyścić)
- fabryczna kanapa nie jest zbyt wygodna do jazdy solo, a pasażer zsuwa się do przodu przy hamowaniu lub odjeżdża do tylu przy przyspieszaniu
- przednia lampa/soczewka H1 nie daje zbyt wiele światła (nawet z zamontowaną żarówką H1 Philips X-treme Vision +100%), ale tragedii nie ma. Standardowej żarówki nie ma co montować, bo te to już w ogóle dają marne światło
- brak chłodnicy oleju (przy dużych upałach by się przydała)
- jak to w GS500 silnik hałasuje na różne sposoby. Ten typ tak ma i kulturą pracy nie grzeszy :)
Suzuki GS 500
Plusy:
jak dla mnie piekny wygląd
moc jak na przesiadkę z yamahy dt 80
piekny dzwięk jak na 2cylindry
silnik odporny nie do zajechania podobno
Minusy:
-spalanie
- mały zbiornik paliwa który starcza na niecałe 400km
-słabe światło mijania
Suzuki GS 500
+ niskie spalanie benzyny i oleju
+ dobre hamulce
- brak kontrolki rezerwy
Suzuki GS 500
+1 moto
+tani
+wiele wybacza
+radość z jazdy
+mało pali
+to motocykl!
Suzuki GS 500
+ Jest zajebisty
Suzuki GS 500
niezawodny, trwały silnik
stabilne zawieszenie
bardzo dobre hamulce
wysoka niezawodność całego pojazdu
możliwość wielu zastosowań motocykla
Suzuki GS 500
+ Małe spalanie da radę zejść do 4L/100km
+ Zawieszenie
+ Lekkość i poręczność
+ Hamulce
+ Wytrzymały silnik
- Nie ma :D
Suzuki GS 500
+ niskie spalanie
- Troszke mały ten motorek ;D
Suzuki GS 500
+SUZUKI
+Idealny na miasto i dłuższe trasy
+Niskie spalanie przy dobrych osiągach
+Łatwo dostępne części
+Prosta konstrukcja
-Brak wskaźnika paliwa
Suzuki GS 500
Jak na pierwszy motocykl minusów brak :)