facebook
System PJ
to 129 385 pojazdów na 669 467 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

jak zacząć tuning

luki1 Jawa Mustang 50

niewiem od czego zacząć tuning jawki


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (5)

  • 2009-11-09 09:08:53

    a..gaźnika od sima nie zakładaj,bo Jawowskie są lepsze,poza tym musiałbyś montować na kierownicy dźwignię ssania z linką..zupełnie bez sensu,bo jak mówię ten z Jawki jest lepszy,z gaźnikiem z sima miałbyś tylko problemy a osiągów nie polepszysz stosując taki gaźnik.pozdro.

  • 2009-11-09 09:03:21

    wymień cylinder z tłokiem na większą pojemność 60ccm,splanuj głowice o 0,5-1mm,wymień króciec ssący lub powiększ przelot,zmień dyszę główną na większą,skróć rurkę w filtrze powietrza,zastosuj zębatkę zdawczą Z-13,powiększ otwory w końcówce tłumika ale nie za dużo..i tyle.Podkowy i wypełniacza wału jak piszą co niektórzy "znawcy"nie założysz,bo Jawka ma pełny wał,na podkowę też nie ma miejsca bo połówki wału są bardzo blisko siebie,czyli tak jak ma być..podkowy stosuje się w WSK-ach 125.

  • 2009-11-08 22:50:14

    Wymień lub rozwierć króciec od gaźnika 0,5 konia więcej:D skróć kolanko o 10 cm kolejne 0,5 konia więcej razem czyni 1 koń mechaniczny:D:D Pozdrawiam

  • 2009-11-08 20:14:05

    Do tego gaznik o większym przelocie, od sima choćby. Podkowa, wypełniacze wału

  • 2009-11-08 19:45:08

    może wstaw wzmacniany wał , cylinder 60 , inną dysze

Losowe pojazdy

  • Volvo S80
  • Simson S51 Enduro
  • Yamaha Raptor YFM 660
  • Aprilia Area 51
  • Derbi Senda DRD SM
  • Derbi Senda SM

Co robią kierowcy na PJ