Warsztat Motocyklowy
 |
słaby na czwartym biegu
|
witam. mam problem mianowicie moj simson na 4 nie chce za bardzo przyspieszac. gdy jade za jakimś autobusem wtedy dopiero mu sie to udaje. na 1 2 i 3 przyspiesza w miare dobrze ale też troche go muli. odpala dobrze, za 2 kopnięciem. kompresja dobra. mam też cylinder 50/6 ale bez szlifu i tez jest to samo gdy go założe;//dodam że mam leona ale wcześniej tego problemu nie miałem. mam inny stator ale to chyba nie przez to taki jest... pomóżcie mi. z góry dzięki.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
gaźnik i tylko gaźnik!!daj większą dawke paliwa
ja bym postawił na źle ustawiony zapłon lub krzywka się wyślizgała (tak miałem w MZ 150 , a budowa jest podobna)
a na iglicy jak zwieksze dawke to przy ok 7 000 harczy jakby był n ierozgrzany, jak ujme gazu i dam znowu to idzie dobrze.
sprawdze z tym tłumikiem zeby go ściągnąć. wiec tak gaźnik mam czysty, zebatke 16z, a filtr powietrza czysty. na tym leonie jest bardzo duży rezonans wyczuwalny nawet na 3. na tym cylku kręci mi dość duże obroty bo kumpel ma 70/4 z tłokiem jednopierścieniowym i kręci mu troszeczke wyżej ode mnie.
może na tym innym statorze źle ustawiłeś zapłon?
Filtr powietrza.
Leon jest strojony na cos kolo 10k, wiec moze to nie jechac dobrze. Zobacz na oryginalnym tlumiku. Jak masz 50/6 to gratulacje, za malo miejsca na tuleji jest zeby zrobic porzadne 6 kanalow. Moze byc zle ustawiony zaplon albo cos z ganikiem (brudny,rozregulowany) i filtrem (brudny). Albo po prostu juz czeka cie remont.
a jam inną propozycje:) sciągnij tłumik i zobacz jak się jeździ jeżeli wszystko będzie ok to wyczyść poprostu tłumik:)
sam tak miałem:)
a probowales zwiekszyc dawke paliwa na iglicy? Mysle, ze zbyt mala dawka paliwa moze byc przyczyna, a jakie masz zebatki bo mozliwe, ze sa na vmax i poprostu nie ma sily dociagnac na ostatnim biegu ;)