facebook
System PJ
to 129 187 pojazdów na 669 344 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Lista Marek

Lista tematów



Strona 1 / 2

1 2
mz 250
Witam mam problem rozebrałem silnik mz 250 i rozsypał mi sie środek cały skrzynie złożyłem i zostały mi wodziki może ma ktoś jakiś schemat czy coś w tym stylu?
 
MZ 250
Witam Mam pytanie czy wymiana wałka zdawczego w silnikach mz ts / etz 250 wymaga rozpoławianie go?
 
Czesci, MZ TS 250 i CHART.
Mam na sprzedaz czesci do CHARTA I MZ TZ 250.
 
Co to za częśc ?? MZ TS 250
Co to za cześc ??
 
MZ 250 problemy
Witam kupiłem mz i jest parę rzeczy do zrobienia w niej. Chodzi miedzy innymi o to ze jak chce odpalic to czasem jak kopnę w kopke to berdzo gwałtownie odbija że aż noga boli. Dlaczego tak jest? A i chcę ustawić wolne obroty i wogóle podregulować gaźnik. Mógłby ktoś sprawdzic jaki ja mam typ...
 
MZ TS 250
Siema ;D Mianowicie mam taki problem, pojechałem dzisiaj do kumpla Tereską i miałem następujące kłopoty: *wylał się cały elektrolit * Zmieniliśmy akumlator(6V) wszystkie kontrolki świeciły było dobrze,lecz nie chciała odpalić.! Sprawdziliśmy iskrę raczej jej brak ;/ Zmieniliśmy świece i tak...
 
MZ 250TS
Mam pytanie. Czy przerywacz zapłonu różni się od tego stosowanego w mz etz250
 
mz 250 ts
witam mam pytanie czy cylinder z etz250 nadawał by się do mz 250ts ?
 
mz 250 ts
witam wszystkich mam pytanie kupiłem mz 250ts niestety nie kompletną i mam pytanie czy można założyć liczniki z jawy 350 ?
 
mz ts 250/1 wał
Siema wie ktoś czy do etki ts 250/1 (5 biegów) podchodzi wał od etz 250 (też 5 biegów) Na allegro znalazłem wał nowy i jest napisane że do etz 250-251 i do ts 250/1 5b. Jeżeli ktoś wie czy podejdzie niech się wypowie ponieważ jestem zmuszony kupić nowy wał i nie jestem tego pewnien
 
MZ TS 250-elektryka
Witam! Mam pytanie co się mogło spalić po podłączeniu 12V akumulatora do 6V instalacji? Chce kupić taka TS-ke i chce mniej wiecęj wiedzieć co będzie trzeba zrobić. Z góry dzięki za odpowiedzi.
 

Strona 1 / 2

1 2

Losowe pojazdy

  • Citroen XM
  • Suzuki RF 600
  • Honda Accord
  • Opel Calibra
  • Skoda Forman
  • Volvo S60

Co robią kierowcy na PJ