Warsztat Samochodowy
 |
Problem z Silnikiem Escort
|
Wymieniłem Silnik w Escorcie 1,4 mono wtrysk na 1,3 mono wtrysk i po wymiana nie chce odpalić iskra jest paliwo wtrysk podaje (nie jestem pewien podłączenia przewodów podciśnienia w gaźniku) pojawia się Ogień w Gaźniku.Komputer czujnik wału sprawdziłem i wydaje mi się ze są dobre przewody i świece też proszę o pomoc Brak już koncepcji.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
komputer nie pasuje,napewno.
dziwny swap... komputer jest niedobry...
Skoro u niego jest iskra to nie moze być mowy o imobilaizerze co do skrzynki bezpiecznikowej to nie znam się ale uważam że też nie powinna mieć znaczenia ponieważ obydwa silniki mają podobną konstrukcje (obydwa są na monowtrysku) i potrzebują podobnych sygnałów z czujników. ( Co prawda nie znam się zbyt dobrze na Fordach ale takie jest moje zdanie jesli chodzi o silniki na jednopunkcie)
To tak na początek jak w fordzie zmieniasz silnik to zmieniasz tarze komputer i skrzynkę bezpiecznikową to faszystko jest ze sobą powiązane a jak maż jeszcze imobilajzer to jeszcze kluczyk i pętle akustyczną od tego samego silnika, co i reszta
Wcale bym się nie zdziwił jak by jeszcze cała wiązka była od silnika do wymiany
a po drugie najgłupsza zamiana silników było mieniąc jak już na 1,4 lub 1,6 to ta sama konstrukcja
Poza tym zmieniłeś silnik na najgorszy jaki występował w Escorcie :(
Hmm kolejnośc przewodów zapłonowych Wymieniłeś komputer na ten od prawidłowego silnika ?? Sróbuj odłaczyć całkiem podcisnieniówkę powinien odpalić bez tego i ponadto co z aparatem zapłonowym i modułem jest od tego silnika co włożyłeś ? Aparat jest ustawiony prawidłowo ? Poza TYM skoro monowtrysk dlaczego piszesz o gazniku ??