facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Bravo 1999r

Oglądano już 5938 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Bravo »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    sztukas

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Ostrów Wlkp./Wrocław

  • Pojemność

    1910 cm3

  • Moc

    105 KM

  • Max. moment obrotowy

    204 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.20 s

  • Opis

    MODEL
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT

    ROK PRODUKCJI
    Data I rejestracji pojazdu: Beverungen Niemcy 06.08.1999
    Data I rejestracji pojazdu w Polsce: 07.03.2008

    SILNIK
    Typ: 182B4000 (bez EOBD) CF2
    1910ccm, JTD, 105KM, 77kW, 204Nm,

    WYPOSAŻENIE:
    4xAirBag
    ABS
    + Elektrycznie opuszczane szyby
    + Elektrycznie regulowane lusterka (z czujnikiem temperatury)
    + Klimatyzacja
    + Obrotomierz
    + Wspomaganie układu kierowniczego
    + Centralny zamek na pilota
    + Regulacja ustawienia przednich reflektorów
    + Halogeny
    + Podświetlany schowek
    + Regulacja wysokości fotela kierowcy
    + Regulacja kierownicy w pionie

    Wnętrze wersja GT:
    + skórzana kierownica
    + skórzana gałka zmiany biegów
    + fotele półkubełkowe

  • Tuning

    Obniżone zawieszenie Przód/tył: -55/30mm: sprężyny Eibach'a, Amortyzatory gazowe KAYABA, Felgi aluminiowe OZ SuperTurismo GT 17", Opony Pirelli P Zero Nero 205/40 R17 84 W XL,

  • Silnik

    1.9 JTD 105 GT 77kW, 105KM, 204Nm, zaślepiony zawór recyrkulacji spalin EGR

  • Wnętrze

    5-cio osobowy, dodany podłokietnik, uchwyt na telefon

  • Zawieszenie

    Obniżone: sportowe sprężyny progresywne EIBACH: Przód/Tył: -55/30mm, Amortyzatory gazowe KAYABA

  • Car Audio

    Radio Kenwood KDC-4051UG, 8 głośników, wzmacniacz 4-kanałowy Magnat Century 520

  • Perspektywy

    rozpórka kielichów SPARCO albo hand made, wirus chip, nowe mapy wtrysków

  • Osiągnięcia

    KJS I Super OES w Ostrowie Wlkp. m-sce: 15, czas przejazdu: 185,1 s http://www.automobilklub.ostrow-wielkopolski.pl/

  • Marzę o...

    Subaru Impreza WRX STI 2.5 300KM (trzecia wersja karoserii GD)

Komentarze (14)

  • 2011-06-29 00:11:08

    Śliczny bravolocik;D Felunie się ciekawie prezętują te szprychowe;) /Rafalinek powiem Ci, że u nas tragicznego klekle nie ma;> sliniczki maja ciekawa kulture pracy;D a jak jedziesz to nie wiesz czy jtd czy benzin;] POZDR

  • 2009-06-04 10:46:10

    Zafundować mu wirusa i będzie latał ;) Pozdrawiam!

  • 2009-06-04 10:44:51

    Dobra benzyna (niekoniecznie w turbo) robi takiego diesla jak chce. Chociaż jak już porównywać do t-diesel vs. t-benzyna.Co nie znaczy, że silniki diesla są złe. Jeśli ktoś liczy się ze spalaniem, to jak najbardziej ok.

  • 2009-05-29 23:18:55
    Użytkownik usunięty

    jaki minus? zaleta 1.9 JTD robi z niejednym benzyniakiem co chce :)

  • 2009-05-27 23:31:55

    Witam ziomka z OSW :) Bardzo fajne Bravo, jedyny minus, że to klekot :/ Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojej kosiarki!

  • 2009-05-17 22:20:32

    ładne i przyzwoite czarne Bravo!

    Zmień tylko kierunkowskazy na białe lub dymione :)

  • 2009-05-14 22:29:36
    Użytkownik usunięty

    niestety nie..i obym nie musiał się dowiadywać :) ponoć właśnie w 1,9 i 2,4 JTd nie powinno wywalać błędu EGR

  • 2009-05-13 15:24:11

    c.d naprawić lub wymienić potencjometr pedału przyspieszenia. AlanSor może wiesz jak się zabrać do tego jak tak to napisz na PW www.bbmtp.pl user: sztukas Pozdro

  • 2009-05-13 14:50:22

    DO AlanSor: U mnie też na kompie jak podłączałem to wywala błąd EGR, ale przed zaślepieniem też on występował. U mnie po zaślepieniu silnik lepiej reaguje na pedał gazu a turbina lepiej się wkręca. Musze tylko jeszcze na

  • 2009-05-11 07:24:33
    Użytkownik usunięty

    sztukas znam zasadę działania EGR ale w mojej włoszce zaślepienie egr powoduje iż ECU silnika wykrywa to jako błąd i przechodzi w tryb awaryjny więc pytam jaki to ma cel? Turbina szybciej się wkręca?

  • 2009-05-06 18:24:00

    Do Adamojuj-dzięki podłokietnik jest z typu uniwersalne, podnoszony i otwierany można znaleźć takie w sklepach z akcesoriami tuningowymi koszt ok 70-80zł Ja też zastanawiałem się nad tynelem z Marei ale dla mnie to rozwi

  • 2009-05-06 18:17:28

    Do AlanSor-zaślepiony EGR żeby silnik oddychał świeżym powietrzem, a nie tym co jest nieprzepalone i przez zawór recyrkulacji dostaje się to kolektora dolotowego. Pozdro

  • 2009-05-04 13:35:50
    Użytkownik usunięty

    Piękna włoszka...nie mniej czemu zaślepiony EGR?

  • 2009-05-03 23:01:03

    fajnie sie prezentuje:) z czego ten podlokietnik? pozdro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volvo S80
  • Peugeot 406
  • Volkswagen Garbus
  • Opel Vectra
  • Peugeot Elystar 50
  • Romet Ogar 205

Co robią kierowcy na PJ