facebook
System PJ
to 129 188 pojazdów na 668 593 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Cinquecento 1994r

Oglądano już 2277 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Cinquecento »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    Ermac

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Bytom

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Car Audio


Komentarze (29)

  • 2009-11-29 11:13:21

    fajna furka powodzenia w dalszych modach, zapraszam do mnie ocenic moja szara toyote camry, pzdr szerokosci

  • 2009-11-22 10:52:08

    Super maszyna daje maxxx
    10/10
    Wpadnij Do Mnie z komentarzem oczywiście Xd
    PoZdro i SzerokoŚci
    ;-)

  • 2009-11-21 15:38:06

    super maszyna daje 6/6

  • 2009-11-05 11:39:49

    Bardzo ładne autko, zadbane i super sie prezentuje:) Pozdro i zapraszam do mnie:D

  • 2009-11-03 20:07:27

    Fajowski sprzęcioch

    zapraszam do siebie

  • 2009-09-07 20:41:07

    Bardzo ładne autko, zadbane i super sie prezentuje:) Pozdro i zapraszam do mnie:D

  • 2009-08-19 14:01:53

    Fajnie zrobione CC, liczniki super wyglądają :)

  • 2009-08-16 15:35:50

    to jest dopiero bomba - pełną gębą :D dzięki za komenta do mojego dawnego CC - pozdrawiam i szerokości

  • 2009-08-04 20:59:45

    ładnie zadbane cc noi czerwone :)

  • 2009-08-01 00:15:19

    nie ma tak zle :P

  • 2009-07-31 19:55:05

    niezły! widać ze dbasz o niego, po mieście to idealne (no gdyby jednak troche mniej palił :-)

  • 2009-07-24 17:08:36

    fajnie podrasowana furka,małe ale moga pokazac pazura,jezdziłam kiedys/pzdr

  • 2009-07-18 11:17:15

    dla posiadaczy CC i SC :)

  • 2009-07-18 09:14:31

    a czy to nie jest forum dla posiadaczy CC?

  • 2009-07-16 11:28:59

    uuu czerwona strzała ! na wypasie. Procz tych pokrowców wszystko ok :]

  • 2009-07-15 17:26:39

    Daje rade ten cienki;p

  • 2009-07-14 21:16:14

    Fajny Fiacik :D mój sąsiad ma taki i nie narzeka :P

    10/10

    Pozdro

  • 2009-07-12 03:09:44

    kojarzę z forum :)

  • 2009-07-10 14:04:05

    Fajniusi cintek:) 10/10

  • 2009-07-10 00:56:22

    Ja tylko zapytałem... :] Myślałem, że jak był BUM na czarne maski to teraz będzie na srebrne :P Pozdro.

  • 2009-07-08 23:09:56

    ta maska taka była uwazam ze pasuje :D

  • 2009-07-08 17:38:06

    Fajny fiacik i super prezentują się w nim te felgi pozdrawiam i zapraszam do mojego fiacika

  • 2009-07-08 16:18:51

    a co chodzi z tą srebrną maską? To jakiś nowy styl tuningowy? :] Ogólnie Cienias ładny, ale szkoda że silniczek 700cm3 :D Pozdro.

  • 2009-07-08 11:58:21

    Dość ciekawy, Super aluski :) Zapraszamy na http://fiatcinquecento.fora.pl

  • 2009-07-08 11:56:28

    dzieki... również pozdrawiam:)) no pewnie nie jeden samochód bym tu objechał ale sa nie stety i szybsi ode mnie:( hehe

  • 2009-07-08 11:44:03

    super CC bardzo fajny kolor i aluski całość jest zrobiona ze smakiem:)) 10/10
    zapraszam do mnie
    szerokości;D

  • 2009-07-08 11:33:16

    Czerwony przecinak wymiata. Najszybszy wóz na bytomiu

  • 2009-07-08 11:26:56

    spoko cento zycze szerokosci
    pozdro

  • 2009-07-08 10:41:50

    bardzo fajne cento:):)
    na tych felach elegancko stoi:)!!
    pzdr & szerokosci
    wpadnij do mnie & zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Benelli 125
  • Suzuki GS 500
  • Aprilia RS 50
  • Mazda 323
  • Honda SFX
  • Fiat 126

Co robią kierowcy na PJ