Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1998 r.
Kanton Schwyz
1580 cm3
103 KM
10.60 s
Kolejny Fiat Siena kupiony w kwietniu 2018 od 80-cio letniego pierwszego właściciela, który przejechał nim zaledwie 48525km.
Rok produkcji 1998, rejestracja styczeń 1999.
Auto w oryginalnym lakierze (wymieniona przednia szyba i minimalna wyprawka na tylnym prawym błotniku), dosłownie bez żadnego odprysku i wgniota. Pod lupą można by znaleźć ryski przy klamkach.
Dodatkowo zamówione przez pierwszego właściciela:
- radio Pioneer + tylne głośniki tej samej marki,
- alarm,
- dzielona tylna kanapa,
- tylne nadkola.
Auto sprzedane w listopadzie 2018.
W międzyczasie dodana naklejka na tylnej klapie "Polski Fiat" (auto to było produkowane najpierw w Argentynie - poprzedni mój model o rok starszy miał szyby jeszcze z Argentyny, a potem również w Polsce).
1.6 16V, instrukcja podaje o połowę mniejsze zużycie oleju niż dla 1.4 8V (0,35 litra na 1000km).
Bardzo dobrze wkręca się na obroty, jednak silnik 1.4 sprawiał wrażenie bardziej elastycznego, szczególnie na piątym biegu (skrzynia była inna).
Seryjne + radio jak powyżej, trochę różnic w stosunku do 1.4 EL:
- obrotomierz,
- zegarek,
- kontrolka niedomkniętych drzwi,
- dodatkowa półka po lewej stronie deski rozdzielczej,
- schowek zamykany na kluczyk,
- regulacja podświetlenia deski rozdzielczej,
- regulacja wysokości kierownicy,
- dźwignia hamulca ręcznego obszyta skajem,
- pokrowiec na gaśnicę,
- dodatkowe nawiewy w konsoli środkowej (na nogi),
- podpórka pod lewą stopę,
- uchwyt na monety,
- lepsza gatunkowo tapicerka,
- kieszenie w oparciach przednich foteli,
- inne boczki drzwi (całkowicie zakryte).
Seryjne, ponoć zaprojektowane specjalnie pod polskie dziury (według reklamy).
Jak wyżej.
Jeszcze nie było.
Sportowa wkładka filtra powietrza.
Jak w 1.4, plus tutaj mamy mocniejszy i cichszy silnik, który jest nawet często oszczędniejszy.
Na razie nie ma.
Lancii Kappa 2.4 20V.