facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ford Fiesta 1993r

Oglądano już 1883 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ford Fiesta »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    BuMeL

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Białystok

  • Pojemność

    1800 cm3

  • Moc

    134 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Fiestka kupiona jako drugie auto, typowo miejskie, typowo dla rozpieszczonego tatusia, typowo typowe, MK3 jako jedyny słuszny model w lipcu 2010r jako totalny golas w wersji CL w kolorze rudo-brzydko-szaro-matowo-krzywo-czarnym.

  • Tuning

    Nadwozie nie licząc liftu klap jest zbudowane w pełni na oryginalnych elementach.

    Swap silnika z Escorta MK6 Cabrio 1.8 16V RDA ze skrzynią IB5

    Wiązka z RS1800 z ECU i EDIS

    Obecnie najmocniejszy Zetec 1.8 silvertop na seryjnym wtrysku w Polsce.

  • Silnik

    1.8 16V 105hp z IB5, kolektor dolotowy RQC, przepustnica 2.0, MAF 2.0, wałki 2.0, sprzęgło SACHS, chłodnica RS1800, olej LM TopTec 4100 5w40. Zaślepiony APS, odcięta odma, wywalony układ odpowietrzania baku. Pompa paliwa 3bar i wtryskiwacze RQC 199cc. Dolot 63mm z filtrem Pipercross. Świece Bosch Super Plus Yttrium i przewody Bosch.

    Kolektor wydechowy od Escort RS2000, strumienica rurowa KADEX, tłumik końcowy PROEX ze zwężką z końcówką 80mm. Pełny przelot fi-60.

    Ostatnie hamowanie - 132bhp@172nm.
    Wydech 116db.

  • Wnętrze

    Kierownica XR2i, pełne wnętrze od RS1800 (uszatki, kanapa, boczki, wygłuszenia bagażnika), pełna elektryka (szyby, lusterka, centralny i bagażnik)

  • Zawieszenie

    Przód Delphi gaz, tył Magnetti Marelli gaz, sprężyny Eibach -35, alu 15 TSW Blade na 195/50, stabilizator przód, rozpórka wahaczy przód, rozpórka kielichów przód, rozpórka tylna, dystanse felg 25mm z tyłu, dłuższe sworznie wahaczy. Hamulce przód RS2000 260mm, tył tarczo-bębny RS2000, płyn hamulcowy Valeo DOT5.1

  • Car Audio

    Kenwood + 2x Hertz

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Dzień po generalce trasa blisko 1200km - wrażenia bezcenne.

  • Perspektywy

    Wzmocnione śruby korbowe i przewody hamulcowe w oplotach. Porting głowicy, zwiększenie kompresji o 1 stopień. Strojenie na świniaku lub EMU. Zbiornik par oleju z odmy, podstawka pod filtr i chłodnica od celicii W dalszej perspektywie ITB.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Fiesta

    - jak każda baba

  • Osiągnięcia

    Jeszcze jeździ.

  • Marzę o...

    Skończeniu prac nad Nią.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Zipp Simpli
  • Rover 200
  • Opel Vectra
  • Yamaha DT 80
  • FSO Polonez Caro
  • Jawa 350

Co robią kierowcy na PJ