facebook
System PJ
to 129 349 pojazdów na 669 259 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda Civic 1992r

Oglądano już 4144 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda Civic »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    pawela

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Lublin

  • Pojemność

    1595 cm3

  • Moc

    160 KM

  • Max. moment obrotowy

    150 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.80 s

  • Opis

    legendarna Honda Civic VTi EG9 z silnikiem B16A2. Nasze nowe autko rodzinne. Znalezienie egzemplarza w taki stanie zajęło 7 miesięcy. Służy głównie żonie do komfortowego i szybkiego przemieszczania się po mieście.

  • Tuning

    - BIG TUBE (parówa) Simota
    - wydech przelotowy 2" na dwóch tłumikach z nierdzewki M-Tech OEM Look
    - sprężyny Eibach Pro Kit -30 (siadł ze 60)
    - spoiler VTi SiR replika
    - OEM dokładka przedniego zderzaka
    - OEM window visors (owiewki szyb)
    - OEM yellow fog lights (żółte halogeny)
    - OEM chlapacze przód i tył
    - OEM trzecie światło stop
    - carbon fiber antenna block off plate (karbonowa zaślepka anteny)
    - ambery
    - stickery
    - sunstrip
    - na lato felgi Mugen MF8 replica 15" z oponami TOYO T1R 195/55
    - na zime felgi OEM VTi 15" z oponami Continental Winter Contact 185/60

  • Silnik

    B16A2, czyli 1.6 16V DOHC VTEC
    160KM/7500rpm
    150Nm/7000rpm

    - BIG TUBE (parówa) Simota
    - wydech przelotowy 2" na dwóch tłumikach z nierdzewki M-Tech OEM Look

  • Wnętrze

    jak to w VTi EG9:

    - 4 miejscowe (2 fotele z przodu i 2 z tyłu)
    - czarna tapicerka
    - elektryczne szyby
    - elektryczne lusterka
    - wspomaganie i regulacja kierownicy
    - centralny zamek
    - 2 podłokietniki (przód i tył)
    - regulacja świateł
    - podstawka na napoje

    Ja dodałem tylko:
    - długą konsolę środkową
    - gałkę zmiany biegów Skunk2

  • Zawieszenie

    - OEM rozpórka przód i stabilizatory 22 i 15mm
    - zestaw sprężyn Eibach Pro Kit -30 (siadł ze 60)

  • Car Audio

    japońskie ;)

  • Perspektywy

    nic się nie psuje, więc dbać, dbać i dbać ;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + wygląd
    + bardzo dynamiczny silnik na wysokich obrotach
    + praktyczność
    + genialne hamulce
    + absolutna bezawaryjność
    + świetna relacja osiągi/spalanie

    - słaby 'dół' silnika
    - wysoka pozycja za kierownicą

  • Osiągnięcia

    242km/h wg GPS

  • Marzę o...

    patrz profil ;)

Wyróżnienia

  • lotosX dodał pojazd do ulubionych

Komentarze (8)

  • 2010-12-02 16:56:10

    piękna sztuka gratuluje

  • 2010-04-02 16:49:19

    Spoko furacz, Silnik daje rade ;)
    Dozo w Lu lub Zamosciu.

  • 2010-04-02 11:39:13

    Piękna Hania 6/6 pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

  • 2010-04-02 09:53:17

    piękna honda pozdro i zapraszam do mnie

  • 2010-04-01 22:58:51

    fajna honda trochę w jdm

  • 2010-04-01 17:44:58

    piękna hondka ;)
    fajnie zrobiona, ;)
    wpadnij do mojego escorta cabrio ;D

  • 2010-04-01 12:27:19

    do 4-5000rpm spalanie rośnie niewiele, jak korzystam z VTECa to i powyżej 10 łyknie. Ale jeździ nią zazwyczaj żonka i jej nie pałuje ;)

  • 2010-04-01 12:16:49

    Oj ładna, ładna! I ten silnik... ahhh. Dbaj i niech służy długo. Mało pali, ale chyba jak pokręcisz mocniej (pow. 3000) to pali więcej? I prędkość max też niczego sobie. Pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki SV 650s
  • Rover 200
  • Yamaha YBR 125
  • Peugeot 406
  • Kawasaki GPZ 500
  • Romet Komar

Co robią kierowcy na PJ