Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Krzyż / Piła
1800 cm3
181 KM
0.00 s
Toyota Celica VI generacji T20 z roku 1996. Auto przemalowane na kolor białej perły (oryginalny kolor srebrny) 
Auto szybkie i inne niż wszystkie ;) 
UKŁAD DOLOTOWY:
* rurki 60' 
* zawór DV firmy SUN MOTORSPORT 
* interocoler 
* stożek w obudowie carbon -Simota 
* bandaż termiczny na dolocie 
* CAI 
* Oil Catch Tank Cusco 
UKŁAD WYDECHOWY:
* 2,25 cala 
* tłumik środkowy przelotowy 
* tłumik końcowy 3 cale HKS 
* kolektor owinięty bandażem termicznym 
HAMULCE:
* zaciski 2 tłoczkowe z GT SSS w pełni zregenerowane 
* tarcze hamulcowe Audi S3 312mm 
* klocki hamulcowe Toyota Supra mk IV 
* przewody w oplocie Earl's 
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
* sprzęgło spiekowe 4 łopatkowe 
* docisk Exedy 
* 7A-FE 
* Kompresor EATON M62 
* wtryskiwacze 330cc Ford Probe 2.2 Turbo 
* pompa paliwa Walbro 255h 
* Regulator ciśnienia paliwa 
* Irydowe świece zapłonowe 
* Przewody zapłonowe NGK 
* nowe kopułka i palec 
* Poliuretanowe poduszki silnika 
* Cooling Plate 
* Piggy Back ECUMASTER DET III 
* odcinka 6900 obr/ min 
* strojenie by RYŚ www.strojenia.pl 
* gałka TRD 
* kubełki z pełną regulacją 
* wskaźniki autogauge 
- ciśnienie oleju 
- temperatura oleju 
- AFR 
- EGT 
- Boost 
- Volt 
* Amortyzatory Bilstein B4 
* Sprężyny Tein 
* Poliuretanowe tuleje zawieszenia tył 
* Poliuretanowe tuleje przedniego zawieszenia 
* wszystkie nowe gumy, gumeczki, osłony 
* rozpórka przednia Beams 
* rozpórka tylna GT4 
* ALPINE CDE-170R 
* głośniki seria
* wygłuszone drzwi
Dbać i jeździć ;)
brak minusów :)
+ przyspieszenie
+ moc od samego dołu
+ możliwość włączenia i wyłączenia kompresora 
+ ponadczasowy wygląd 
brak
EVO IX