Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1999 r.
1400 cm3
60 KM
13.00 s
Auto zakupiłem w marcu 2012 roku od fanatyka Polówek ale może zacznę od poczatku.. Auto przyjechało z Austrii w 2009 r.  jako normalne 6n i od tego czasu powoli zostało tuningowane - uważam że zostało zmodyfikowane ze smakiem bez zbędnych spojlerów czy wiejskich dodatków. Na ten egzemplarz Polo POLOwałem już od dłuższego czasu.. aż w końcu udało się :) - Od zakupu nie zmieniałem w nim praktycznie niczego - bo nie widzę takiej potrzeby jednym słowem jest to dla mnie auto idealne - wszystko mi się w nim podoba - kilka drobnostek które w nim zrobiłem to poprawki lakiernicze, no i wymiany bieżące czyli elementy które w każdym samochodzie po pewnym czasie wymagają wymiany m.in wydech środkowy, kable zapłonowe, kopułka, hamulce tył, łożyska o rozrządzie czy wymianie oleju nie wspominając bo to oczywiste.
WYPOSAŻENIE (dość bogata wersja jak na POLO)
- 2 poduszki 
- wspomaganie kierownicy 
- elektryczne szyby
- centralny zamek + pilot 
- szyberdach 
- regulowana kolumna kierownicy 
- kieszenie w drzwiach z miejscem pod głośniki
- regulowana wysokość siedzenia kierowcy i pasażera 
- przyciemniane szyby
- pilot do centralnego zamka 
- grill no emblem 
- migacze z przodu + w błotnikach clear BLACK 
- lampy przód 
- lampy tył (6n2)
- licznik z mk4
- klamki lakierowane 
- obniżone zawieszenie
1.4 4 cylindry 44kW 60KM - Myślę że to wystarczajacy silnik jak na Polówkę. Autko jest niewielkie więc silniczek o tej pojemności spokojnie daję radę i jest dość zrywny.
Seria
obniżone
Sony CDX-GT232 + 4 seryjne głośniki z przodu
Każda jest pamiętna .... :)
+ BEZAWARYJNY 
+ PRZYZWOITE SPALANIE
+ ŁADNY WYGLAD 
+ TANI W EKSPLATACJI 
+ wiele wiele więcej :)
- Brak 
POLO M5 :)
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.
Jakub nominował pojazd do prezentacji tygodnia
Jakub oznaczył pojazd jako wyjątkowy