facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opinie o motocyklach Zipp Shock

Strona 2 / 2

1 2
  • Zipp Shock

    +male zuzycie paliwa
    +niezle osiagi
    +design
    +nie duze pieniadze
    +spisal sie w lesie

    -troszke za slaby silnik
    -jedynka troche za krotka
    -powoli wjezdza pod wzniesienia

  • Zipp Shock

    + Dynamiczny silnik
    + Niskie spalanie
    + Interesujący wygląd
    + Pojemny schowek
    + Dobre przyśpieszenie
    + Przyjemny dźwięk


    - Cienkie opony
    - Ciężki dostęp do akumulatora, świecy
    - Słaba możliwość tuningu

  • Zipp Shock

    Plusy motoroweru:
    -niskie spalanie 2,2 litra na 100km
    -maksymalna prędkość 85 km/h
    -cichy silnik
    -dostępność w całym kraju z serwisem
    -przy dłuższych trasach, tyłek nie boli ;p
    Minusy:
    -brak obrotomierza
    -przy wzniesieniach widoczny brak mocy
    -krótka gwarancja jedyne 5000km.

  • Zipp Shock

    +Mało pali
    +Dobry V-max
    +Fajny wygląd
    +Jak na 4T to ma fajnego kopa ^^

    -Wąskie opony
    -Chłodzenie powietrzem(czasem zamula)
    -OKROPNIE ŚLISKIE OPONY (wystarczy, że trochę popada i od razu dupa ucieka!)

  • Zipp Shock

    ++++++++++++
    + male spalanie (2,5-3l)
    + design
    + DOBRE do roboty jeździć
    + prosta, tania konstrukcja silnika
    + nie słychać że to 50cc
    + mimo że na dystansach ok 50 km , nie odczuwam by się bardzo przegrzewał , aczkolwiek parę razy wyczułem że przydała by się ta chłodnica oleju
    ----------
    -wolny
    -słaby
    -mały
    -niewygodnie siedzenie solo,a co dopiero we dwoje - pasażer siedzi w połowie na aluminiowych uchywtach ,
    -słaby dostęp , wszystko upchane,
    -pożeracz opon , jeżdżę powoli a jest już trzecia przy przebiegu 15 tys,
    -plastiki na dachówkę - chcesz wymienić żarówkę to musisz rozkręcić pół plastików,
    -blaknące i żółknące klosze kierunków , nie dające się wypolerować,
    -mały bak,
    -seryjny system zmiany biegów , bardzo niewygodny dla wysokich osób,
    -postojówka wypaliła dziurę w swoim kloszu,
    -seryjna guma łącząca luftfilter z gaźnikiem pękła - łapie lipne powietrze , trzeba kombinować ( zastąpic kolankiem pcv 40mm)
    -za kródka jedynka , reszta biegów za długa nie ma siły na 4 biegu
    - wskaźnik paliwa kapkę uszkodzony - działa tylko ponad 1/4 skali



    DZIECIAKÓW CO PISZĄ ŻE ODBLOKOWANY MA 6 KONI

  • Zipp Shock

    + niskie zużycie paliwa
    + ładny wygląd
    + ładny dźwięk
    + dostępność części (w moim miejscu zamieszkania)



    - po zrobieniy 1000km jednak stwierdzam że 4T 50ccm to troche za mało żeby gdzieś pomiędzy miastami posmigać
    - słabe przyspieszenie
    - tylko 4 biegi
    - strasznie wąskie opony

  • Zipp Shock

    + male spalanie
    + super design
    + bardzo wygodny
    + z blokadami mozna jechac 60 km/h
    + ladna praca silnika
    + hamulce tarczowe hydrauliczne
    + 4 biegowa manualna skrzynia biegow

  • Zipp Shock

    Plusy:
    +wygląd
    +nawet z blokadą jest szybki i zrywny
    +super dźwięk
    +hamulce hydrauliczne
    +wygodny
    +17" koła

    Minusy:
    -na razie nie stwierdziłem minusów

  • Zipp Shock

    +moc
    +zrywny
    +szybki
    +125ccm daje mu niezłego kopa w połączeniu z 14km i jego lekkością
    +wygląd
    +wygodny
    +silnik 125ccm nie czuje kg jak sie jedzie w dwie osoby pod górke
    +super przyspieszenie
    +nie czuje górek
    +v-max
    +zajebiste hamulce

    -te kurwa jebane chińczyki najebały tego plastiku jak huj, nie dawno linka z sprzęgła otarła mi się o kierownice i ją przewaliło, a żeby to znależć musiałem kurwa wszystkie plastkiki z przodu odkręcać, no kurwa kto nad tym myślał ?!
    - pali 6 litrów , a bak ma tylko do 5 xd

  • Zipp Shock

    + 4 biegowa manualna skrzynia biegow
    + male spalanie
    + super design
    + bardzo wygodny
    + super dźwięk jak na taką pojemność
    + hamulce tarczowe hydrauliczne

Strona 2 / 2

1 2

Losowe pojazdy

  • Romet Chart 210
  • Mercedes 190
  • Volkswagen Golf
  • BMW 3
  • Mazda MX- 3
  • Yamaha Jog

Co robią kierowcy na PJ