facebook
System PJ
to 129 359 pojazdów na 669 322 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opinie o samochodach FSO Polonez ATU

Strona 6 / 6

1 2 3 4 5 6
  • FSO Polonez ATU

    Jedyny w swoim rodzaju, lubi zaskakiwac pod swiatlami...

  • FSO Polonez ATU

    +; pakowny, w miarę wygodny, nie ma za bardzo co się psuc
    -; nie pamiętam :)

  • FSO Polonez ATU

    same plusy :)

  • FSO Polonez ATU

    +duży, przestronny, praktyczny
    +bezawaryjny
    +tanie i ogólnodostępne części
    +spora ładowność
    +można kręcić bączki :D
    -duże spalanie
    -podatność na korozję
    -popularność wśród złodziei
    -niska jakość plastików
    -laski na niego nie lecą ;p

  • FSO Polonez ATU

    A wiec plusy:
    -nie pochłania paliwa AZ tak duzo
    -Nawet w miare idzie jak na ten silnik
    -Atrakcyjny wyglad

    A minusy:
    -awaryjność zawiasów i siłowników klapy tylnej
    -panewka klepiaca

  • FSO Polonez ATU

    RWD ;D
    minusów nie ma ;P

  • FSO Polonez ATU

    same plusy!!!

  • FSO Polonez ATU

    +komfortowy
    +dynamiczny
    +bez awaryjny
    +dobrze widoczny

    + JEDYNY w POLSCE




    NOWE FOTKI WKRÓTCE !!!

  • FSO Polonez ATU

    + Tanie części zamienne
    + Duża dostępność części używanych
    + Małe koszty remontów
    + Wysokie bezpieczeństwo bierne
    + Prosta konstrukcja
    + Tylny napęd
    + Niska cena zakupu
    + Przestronne, miłe i ciepłe wnętrze pokryte welurem, wygodne siedzenia z przodu
    + Praktycznie niezniszczalne tylne zawieszenie
    + Podpórka dla stopy kierowcy
    + Czujnik przepalonych żarówek
    + Praktyczne okazało się również to, że światła mijania gaszą się po wyłączeniu stacyjki, a podczas kręcenia rozrusznikiem zostaje odcięte zasilanie pozostałych urządzeń, w tym świateł mijania.
    + Niezawodny samochód jeśli chodzi usterki uniemożliwiające jazdę na trasie. Zawsze można przewidzieć zbliżającą się usterkę.

    - Słabe wygłuszenie, chociaż dało się temu zaradzić i teraz jest przyzwoicie, silnik jest o niebo cichszy niż w starszych polonezach
    - Za duża seryjna kierownica
    - Mała liczba schowków lub półeczek, mała pojemność schowka pasażera
    - Troszku mało miejsca nad głowami na tylnych siedzeniach,
    - Miękkie zawieszenie, chociaż po zmianie felg i dystansach nie przeszkadza mi tak bardzo.
    -Zbyt długa droga hamowania i hamulce podatne na fading
    - Słaby hamulec ręczny
    - Rdzewiejące nadwozie, chociaż w moim jak do tej pory rdza gryzie tylko spód drzwi kierowcy
    - Wysokie zużycie benzyny w mieście, na szczeście na gazie to już tak nie wysysa kieszeni.
    - Głośna praca tylnego mostu. U mnie daje o sobie znać tak po przejechaniu ok.150km.
    - przydałby się też większy bagażnik zwłaszcza, że w moim leży sobie jeszcze butla od gazu.

  • FSO Polonez ATU

    Plusy - duży, przestronny, czterodrzwiowy samochód z tylnym napędem i ponad stukonnym silnikiem, którym pięć osób podróżuje bezproblemowo, a gdy trzeba, przyczepkę się podłącza i gabaryty wiezie bezproblemowo.
    Dużo grubej blachy, przestronny widok do przodu, potężne oświetlenie i zupełny spokój przy zderzeniu czołowym do 60 km/h, czy najechaniu na tył.

    Minusy - przede wszystkim słaba zwrotność, brak wspomagania (choć przyzwyczaiłem się, że nie ma i jakoś mi to nie przeszkadza), nieco archaiczne i relatywnie nietrwałe zawieszenie. A w zasadzie mało trwałe. Po 50 tys. km (dwa lata z trzema miesiącami 27 miesięcy - i końcówki drążków kierowniczych od nowa rozwalone. Do tego też wspornik środkowego drążka.

Strona 6 / 6

1 2 3 4 5 6

Losowe pojazdy

  • Honda CBR 600
  • Honda CBR 600
  • Mercedes C
  • Volkswagen Vento
  • Honda Varadero
  • Peugeot Jet Force

Co robią kierowcy na PJ