facebook
System PJ
to 129 359 pojazdów na 669 330 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat 126 1982r

Oglądano już 5460 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat 126 »
  • Rocznik

    1982 r.

  • Właściciel

    rupert126p

  • Kategoria

    Rajdowe

  • Lokalizacja

    skorogoszcz

  • Pojemność

    903 cm3

  • Moc

    47 KM

  • Max. moment obrotowy

    65 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    14.00 s

  • Opis

    malucha kupiłem od pewnego kolegi (zarejestrowany na PJ, który do tej pory nie usunął go ze swoich aut, chyba się bardzo przyzwyczaił ;))
    ja go przerobiłem i udoskonaliłem i doprowadziłem do stanu jeżdżącego, (m.in. przełożyłem chłodnię na przód, dwukrotnie wymieniałem silniki bo poprzednie się rozpadły i wymieniłem skrzynie).

  • Tuning

    silnik z fiata 127 903ccm, skrzynia z cc700

  • Silnik

    silnik prawie seryjny, wolny dolot pusty wydech i lekki zamach

  • Wnętrze

    pomalowane na biało,
    fotel kierowcy kubełkowy BiMarco + szelki, fotel pilota lotniczy FIAT + zwykłe pasy
    podniesiona i przeniesiona bliżej kierownicy dźwignia zmiany biegów
    podniesiony ręczny (za względu na drążki od biegów)
    pod nogami pilota węże od chłodnicy

    aha jeszcze gumowe dywaniki pod nogami xD

  • Zawieszenie

    przód - tylne amortyzatory zalane Hipolem
    tył - jak znajdę czas to przerobię tak jak przód
    ogólnie to twarde, ale jaszcze za miękko, na szybkich zakrętach go za bardzo przechyla

  • Car Audio

    nie ma bo nie potrzeba

  • Pamiętna podróż/przygoda

    KJS Nysa, kiedy to zerwało mi się mocowanie silnika i wracałem na holu 50km, zastanawiając się czy mi całkiem coś z tyłu nie odpadnie

    zamykanie licznika i zdziwienie że ta wskazówka wychyla się dalej niż się kończy skala, wyciągłem wtedy ponad 140km/h, ale maluch szedł po całej drodze i przyznam że się trochę bałem

  • Perspektywy

    przerabiać aż mi się znudzi...

  • Plusy i minusy pojazdu

    + mocny silnik i mała masa
    + tył napęd
    + dużo przyjemności z jazdy
    + oryginalność, zwraca na siebie uwagę na imprezach samochodowych
    + tanie części
    + łatwo go przerabiać, bo jest dużo informacji o przeróbkach malucha

    - bardzo duże spalanie
    - ciasny i niewygodny, no ale to przecież maluch
    - częste się psuje

  • Osiągnięcia

    ukończyłem nim kilka KJS,
    jak na razie największe osiągnięcie to KJS Namysłów i trzecie miejsce w klasie :D

  • Marzę o...

    maluchu z większymi silniku, najlepiej coś w centralu i to w turbo dieslu ;)))

Komentarze (35)

  • 2012-11-18 21:28:05

    BOOOOKIEEEEEM! xD\r\n

  • 2009-12-06 05:01:07

    Niezły filmik i fajna przygoda, podobają mi się takie filmiki z powstawania auta !!! Dzięki za komentarz, pozdrawiam !

  • 2009-11-28 21:59:18

    bo masz więcej mocy w maluchu, to mnie zostawisz w tyle ;D

  • 2009-11-26 14:56:33

    ja Ciebie czemu niby ?? :P
    tłumik jest od VW Garbuska :P
    teraz mam go troche przerobionego ze jest ciszej :P

  • 2009-11-26 12:15:37

    ustawimy się jak będziesz tylko chciał :DD ale ty mnie i tak objedziesz :P

  • 2009-11-22 14:45:43

    to jak kiedy sie ustawimy na jakiegos supersprinta ? :P

  • 2009-11-19 19:39:29

    no ładnie zapr do mnie

  • 2009-11-04 17:01:52

    Ladny malec, fajne musi miec przyspieszenie 10/10 pozdrawiam i zapraszam do mnie, szerokosci

  • 2009-10-24 23:21:13

    nie to wczesniej kolega quadem :D

  • 2009-10-21 15:56:24

    maluch kosmos zapraszam do mnie

  • 2009-09-19 00:21:15

    extra mala rajdowka pozdro i zapraszam do mojego sejka

  • 2009-08-29 03:08:43

    Bardzo ładny swapik , aż prosi się o klatkę :P
    Niedawno przypadkiem znalazłem filmik z jego budowy :P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

  • 2009-08-07 00:35:53

    No no maluszek niczego sobie
    tez chciałbym kiedys miec swapa rajdówke
    pozdro :)

  • 2009-07-26 22:58:38

    niezły ten twój pomykacz...

  • 2009-07-25 21:48:32

    Tyle że ja nie mam 900ccm. ;]

  • 2009-07-24 12:17:52
    Użytkownik usunięty

    dzięki za komenta :D
    rajdóweczka jak najbardziej elegancka :P
    i nie narzekaj na brak miejsca w środku :) taki urok tego autka :):)

  • 2009-07-23 19:38:10

    Super malec! :)

  • 2009-07-23 17:02:30

    Lepiej nie jezdz nim wiecej niz 150:P Ogolnie nie ma to jak swap w malcu;) pozdro

  • 2009-07-16 23:24:16

    mocno i plany na przyszłość nie kulawe... będę kibicował... pozdrawiam :)

  • 2009-06-30 22:00:11

    Mój maluszek jest jeszcze w oryginale choć zainteresowało mnie rozwiązanie z jednostką napędową w twoim aucie.

  • 2009-06-22 14:46:02

    Spoko Maluszek 10/10
    Spełnienia marzeń życzę :D

  • 2009-06-20 12:18:18

    fajna furka pwodzenia w dalszych modach

  • 2009-06-16 13:32:17

    spoko malczan widać że sporo pracy cię to kosztowało, powodzenia w dalszych pracach nad kaszalotem
    pozdrawiam i zapraszam

  • 2009-06-16 11:09:01

    Ten silnik swoje najlepsze dni ma już chyba za soba :) tak średnio to sie odpycha, zdłubane 650 go objedzie bez problemu :) ale no zawsze to swap. Zawias z przodu też woła o pomstę do nieba, terenówka czy jak? Opony też

  • 2009-06-15 17:18:17

    ależ to musi zapierd.alac! takie Maluszki to jeest to! troche za małą moc mu napisałeś. zapraszam do oceny mojego 126p

  • 2009-06-15 10:25:17
    Użytkownik usunięty

    maluszek fajny ale pewnie ten silniczek ma niezłego kopa :P ja bym jeszcze zapodał jakieś alu ale to kwestia gustu pozdrawiam i życzę dużo sukcesów w wygrywaniu w KJS zapraszam do skomentowania moich pojazdów

  • 2009-06-14 23:37:12

    Kawal dobrej roboty:) Powodzenia w dalszych pracach. Zapraszam do moich 126p

  • 2009-06-14 21:59:37

    nice swap:) widzę ze prawdziwy z niego bolid:) jest super:):) ps.nie balem się :) jechaliśmy w trzech z kumplami i babka gały wytrzeszczała jak jej peżota bralismy przy tej predkosci:) ale to była próba mozliwosci...

  • 2009-06-14 21:59:19

    nie mowie ze silnik jest zly ale jak ja bym mial swapowac silnik tylko po to zeby miec 40km to bym wolal zrobic dobre 2 gary (wieksza frajda no i ten dziwiek)

  • 2009-06-14 21:53:02

    NO no super maszyna :):)

  • 2009-06-14 21:51:30

    super maszyna szerokosci zycze zapraszam do mojego tico

  • 2009-06-14 21:41:12

    paweleczek151 - masz jak najbardziej rację, po co mi dłubnięta 650 o mocy 40KM jak mogę mieć tyle koni z seryjnego silnika, jak tylko nazbieram kasę to z tuninguje mają dziewięćsetkę i będę miał 50KM albo i więcej:DD

  • 2009-06-14 21:27:14

    Pawelezolo lepieju 40km nisz sierja ale jest sastyswakcja żę wiekszy silniczek dłubnie go jeszcze i bryka zajebista :) wypas sprzecik aby tak dalej szerokości kolego :)

  • 2009-06-14 19:27:13

    E tam kopa 40km to nie jest duzo (to tak jakby dobrze dlubniete 650) lepiej jak by bylo 1.1, 1.2mpi:). ale i tak dosc dobrze sie to odpycha. Zycze powodzenia w kjs i niech ci maluch dlugo sluzy.

  • 2009-06-14 18:19:42

    Ale musi mieć kopa z tym silniczkiem.Życzę wygranej w jakimś KJS'ie.Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego poldka i ogara.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Golf
  • Kingway Ufo
  • Gilera Runner 50
  • Honda Bali 50
  • Nissan Primera
  • Zipp Quantum

Co robią kierowcy na PJ