Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Gostyń
1800 cm3
60 KM
110 Nm
20.00 s
Nasza przygoda z tym autem zaczęła się w marcu 1998 r. (auto sprowadzone było w czerwcu 1997r). Wtedy ojciec szukał auta większego niż maluch (którego wówczas mieliśmy), ale zarazem ekonomicznego (koniecznie miał to być diesel)... Dość długo szukaliśmy... Na początku miał to być Opel Kadet... i tego szukaliśmy... Ale na szczęście trafiła się Fiesta... Wtedy zapłaciliśmy za nią 14500 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset nowych polskich złotych)...
Auto bardzo dobrze służyło przez te wszystkie lata i nie pamiętam aby w trasie zawiodło... Zawsze odpalało (w zimie tragicznie ale odpalało)...
W 2001 roku pierwszy raz FoFi została uszkodzona... Otóż zostały drzwi otwarte, bez upewnienia się, czy coś nie jedzie... I tak drzwi zostały uszkodzone oraz prawy błotnik... Drzwi zostały wymienione, a błotnik wyprostowany i pomalowany...
Wszystko było ok aż do roku 2005. Wtedy też silnik zaczął pracować na 3 cylindrach... Został odwieziony do mechanika - w sumie kosz całości z robocizną wyniósł 3000 zł (tydzień po remoncie zaczęło się sprowadzanie aut zza granicy)...
I znów wszystko ok aż do 2008 roku... Ojciec wyjeżdżając z pracy, pociągnął forda na obrotach trochę i... strzelił pasek rozrządu... szybkie holowanie do mechanika, ściągnięcie dekla zaworów i... nic... nowe uszczelniacze kół, nowy pasek rozrządu, odpalony i działa... Nic się nie stało...
I po raz kolejny wszystko ładnie pięknie aż do stłuczki na początku 2010 roku... auto wyprostowane oraz polakierowane + usunięcie widocznej rdzy z malowaniem...
Od tego czasu na razie wszystko ok... Na bieżąco są problemy likwidowane...
No i w lutym 2011 roku po raz drugi strzelił pasek rozrządu (30 tyś miał tylko przekulane)... Niestety już po dźwięku było słychać, że zawory dostały i to ładnie... Tak więc auto na części idzie, a tydzień po zdarzeniu zawitała Vectra B :)
zmiany przy aucie nie nazwałbym tuningiem
- seria
- podświetlone wnętrze na niebiesko-czerwono
- druga lampka w bagażniku
- seria
- Sony Xplod (jeden z tańszych) przód głośniki seria, tył jakieś badziewia
Zlot Ułęż 2009 - 460 km w jedną stronę... wjechałem w jakiś las żeby skrócić drogę - zaczęło padać i musieli mnie terenówką z błota wyciągać...
poza tym każda podróż tym autem jest przygodą... za każdym razem poznaje nowe możliwości FoFi...
- zawieszenie od XR2i
- odświeżenie lakieru na całym aucie
- może kiedyś TDi
+ niskie spalanie
+ wystarczająca moc na sprawne poruszanie się po drodze
- ciężko odpala w zimę - wina pompy wtryskowej
- głośno (ale już się przyzwyczaiłem)
1 miejsce w wyścigach na 1/4 mili w klasie Street (moc do 70 KM) - Ułęż 2009
3 miejsce w wyścigach na 1/4 mili w klasie Street (moc do 70 KM) - Debrzno 2010
3 miejsce w wyścigach miniKJS w klasie Street (moc do 70 KM) - Debrzno 2010
MK7 Sport
Jest ok :) Zapraszam do mojej Fiesty ;)
Pozdro
Fajnie go opisałeś. Fajny kolor ma ta Fiesta.
Świetna bestia i osiągnięcia także już są;D
Pozazdrościć;D