Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Rybnik
900 cm3
92 KM
84 Nm
4.00 s
typowy motocykl szosowo-turystyczny, wygodny, szybki,bardzo elastyczny i to ważne, niezawodny.
Mój sprowadzony z Belgii ma tylko 6500km przebiegu. Poprzedni właściciel położył sie delikatnie na zakręcie, po czym stwierdził że ten motocykl jest dla niego za duży...no i wylądowała YAMAHA w Polsce:)
za jakiś czas zamieszczę więcej foto, aktualnie rozwiertaliśmy ze szwagrem wydechy..w każdym po cztery symetryczne otwory, od razu poprawiło się brzmienie (basik)teraz słychać te 900 pojemności, a inni użytkownicy dróg czują respekt. Fabrycznie XJ 900 jest bardzo cicha, jest to zaleta ale i wada, nieraz wymuszano mi pierwszeństwo, bo poprostu nie było mnie słychać. Rozważam zamontowanie plastików bocznych (waham się:) i na pewno na przyszły sezon będzie aerograf na całości (coś z Gigera) Osobiście zajmuję się lakiernictwem artystycznym więc to będzie dzieło sztuki:)
Aha chciałbym jeszcze założyć na tył opone 160 jeżeli wał kardana pozwoli:)
aha! bymbył zapomniał. Wyrwałem ten tylni ohydny,orginalny "chlapacz". Psuł całą estetyczną linię motocykla. Mimo to nie narzekam, a jeżdżę sporo w kiepskich warunkach pogodowych, kurta z tyłu zawsze czysta:)
mocny, zrywny, elastyczny, trwały, powyżej 6000 obr. pokazuje pazur. niestety chłodzony powietrzem, bardzo się grzeje szczególnie podczas jazdy w korkach i upale.
Głośna skrzynia ale te typy tak mają.
miękkie, nurkuje przód przy gwałtownym hamowaniu. Uważam także że jak na taką moc i masę, fabryczna opona 150 z tyłu to nieporozumienie, uwidacznia się to praktycznie na każdym kroku:
1) utrudniony dynamiczny start (koło boksuje)
2) problemy ze znoszeniem w zakrętach
3) hamowanie - tragedia! tylna opona poprostu nie łapie kontaktu z asfaltem, gdyby nie przedni hamulec to byłoby fatalnie.
Więc to nie jest tak jak to niektórzy specjaliści wypisują że skoro japońscy inżynierowie przewidzieli fabrycznie 150 to tak jest optymalnie...optymalnie byłoby 180 ale wał kardana nie pozwoli.
wszystkie się pamięta
+
elastyczny
bezawaryjny
trwały (ponoć robią 150000km przebiegu)
szybki
wygodny
duży
-
nikt nie jest doskonały:)
bezwypadkowa jazda, 3,7 s. do 100km/h mimo że fabryka twierdzi 4,2 (4,7) Ogólnie jeżdżę rozsądnie i uważam to za największe osiągnięcie:)
orginalnym Junaku
wspaniała maszyna! zyczę szerokości...
taa diversion... myślę, że to będzie mój następny motocykl
śliczna Xjota, troche zdjęć dodaj więcej,pozdro,.zapraszam,.
Kozacka Yamaszka. ;P Super kolor i wygląd. d:) Pozderki i szerokości. :D Zapraszam do mnie. ;D
Witam. Yamaha naprawde fajna, wujek miał taką,ale skonczyła pod kombajnem... Dbaj o sprzet, naprawde fajna maszynka.